همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

همراهِ نیمی از زندگی

و اما در این لحظه، سوسک سیاه دلبرم، همینه که هست، ۱۲ ساله شد!

و الان که ۲۴ سالمه، اینجا دقیقا به اندازه ی نیمی از زندگیم همراهم بوده

روزای خوب و بدی که اینجا ثبت شدن...زندگیم!


و حالا دوست دارم تو این مناسبت زیبا، حرفی رو ثبت کنم که دیشب بهم زده شد و خیلی بهم چسبید

دیشب بعد از یک سال و نیم، دوستای دوران کارشناسیم رو دیدم و بعد از کمی صحبت راجب احوالاتمون، یکی از بچه‌ها که از هممون چند سالی بزرگتره بهم گفت تو خیلی داری خوب پیش میری و اینو بدون که هرچقدر که خفنتر عمل کنی، تاثیر بهتری هم رو اطرافیانت و هم‌دوره‌ایات میذاری و الهام بخشی

این حرف شبم رو ساخت! و هنوزم که بهش فکر میکنم، لبخند روی لبم میاد

این حرف رو توی این پست ثبت میکنم چون احتمال اینکه این پست رو زیاد بخونم هست...نمیخوام یادم بره که چقد میتونم خوب باشم

نه تنها من بلکه هر انسانی اگر توی مسیر مفید خودش قدم برداره، میتونه چرخ دنده‌ای از مسیر پیشرفت انسانیت باشه


سوسک سیاه، بمونی برام تا ابد

:))

نظرات 3 + ارسال نظر
پروفسور دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 23:48 https://otagham.blogsky.com/

ایشالا همیشه حالت خوب باشه

مرسی عزیزم

پروفسور دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 23:52 https://otagham.blogsky.com/

واقعا خوب داری پیش میری. :)
من که رفتم قاتی باقالیا. :/

هنوز اول راهیم، نمیشه قطعا گفت که خوب پیش رفتیم یا قاطی باقالیا شدیم

Erfan پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 09:04

دقیقا اول راهنمایی بودم که وبلاگتو اتفاقی دیدم اونموقع ها میرفتم کافینت چون موبایل نداشتم.
از اینترنتم چیزی سر در نمیاوردم صرفا برام یه دنیای ناشناخته بود که میتونستم با سرچ کردن و عمیق شدن توش یکم از واقعیتی که دوسش نداشتم فاصله بگیرم . همون موقع ها که تفریحم این بود که هرچی اتفاقی به ذهنم میرسه رو توی کامپیوتر کافینت سرچ کنم با اینجا آشنا شدم. واقعا که چقد خوبه اینجا.مثل حس یه روز خیلی شلوغ پلوغ که آخر شبش دراز میکشی رو تختت و یه حس آرامشو امنیت بهت دست میده میمونه . راستی منم پاییز میشه ۲۴ سالم . تا همین چندروز پیش فکر میکردم قراره بشه ۲۳ سالم

ایول
خوشحالم که اینجا مخاطبی مثل تو داره، توصیف بی‌نظیری کردی :)))
پیشاپیش تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد