همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اشتباه

نمیشه...احتمالا هیچوقت!

من ناامید نیستم، فقط شواهد اینو میگن...

شواهدِ ناامید کننده :)))

عادت بد :):

امون ازون وقتای بی حوصلگی که شروع میکنم با جوشام ور میرم...!

F.R.I.E.N.D.S

از لحاظ روحی نیاز دارم چند قسمت فرندز ببینم و حالشو ببرم :)))

حافظه

ناخودآگاهِ ما چیزهایی رو ثبت میکنن که شاید ما دیگه به یاد نیاریمشون...

ولی یهو توی شرایط مشابه، لحظاتِ هر چقدر دور، مو به مو به یاد میان!

مثل بوی به لیمو،

بعد از ۴-۵ سال که زندگیا و آدما کاملا عوض شدن! :)))

عدم اعتماد

آیا من بد دل شدم؟!

و در هر موقعیتی فکر میکنم که هیچ گربه ای محض رضای خدا، موش نمیگیره؟!

نمیدونم والا...مثل مکس دچار منگیجه شدم و خیلی دلم میخواد برم رو میز وایسم!!!!

اصن ضد آدمیزادم! 

برخوردم تقریبا اوکیه ها ولی از درون علاقه ای به ارتباط گرفتن با آدما ندارم...

چی بگم والا...؟!

ازون وقتاییه که بدجوری انرژیم تحلیل رفته :):

به طرز غریبانه ای یهو دلم گرفت و خیلی احساس بهانه گیری میکنم!!!

شاید چون خیلی خسته ام...!

اصن توی این لحظه غریبیم میاد به همه چیز و همه کس

دوست دارم برم زیر پتو قایم بشم :(

جیش درد!

مثلا وقتی مریضی و رو تخت بیمارستان دارن ازت خون میگیرن، نمونه جیشت رو بگیره دستش و باهاش مسخره بازی دربیاره که حال و هوات عوض شه! :)))

اَت وُرک

دوباره سحرخیز شدم و سرکار و این حرفا

از خونه نشستن بهتره...وقت نمیکنم زیاد فکر کنم، یه پولی هم هر ماه میاد دستم

ولی کمتر خوابیدن و فیلم دیدن و در معرض کرونا بودن و این حرفا رو هم داره!

باس عادت کنم :)