همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

گیلیلیلیلی

سلام بر دوستان گلم 
شاگرد اول شدم ((19/82))شدم خیلی هم خوشحالم  

دیگه فعلا خبر خاصی ندارم 

بای بای 

خیلی دوستتون دارم


سلام دوستان

سلام دوستان
حال و روزتون خوشه؟
دلیل اینکه دیر آپ کردم این بود که چیزی نداشتم که بنویسم
الآنم چیز خاصی ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جدیدا یکم بی حوصله شدم
نه حال دارم درس بخونم نه ......
ولی بااین حال امروز درس نخونده عین بلبل درس جواب دادم(خودمم باورم نمیشه)
راستی امروز یکی از هم کلاسیام دلش کشک بادمجون میخواست(بی مزه آخه اینم حرف بود!!!!!!!!!!!)
راستی پسر خاله خوشحال شدم که از یکی از درسهایی که افتادی کم شده
فعلا خداحافظ

روزگار شاهزاده

سلام بچه ها!!!!!
هر چی معدلمو خودم حساب میکنم نمیتونم مثل پارسال بیست بشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همش نوزده و هفتاد به بالا میشم!!!!!!

حالا جدا از اینا میخوام چند تا عکس از سریال مورد علاقم واستون بزارم فکر کنم بیشتریاتون بشناسیدش:روزگار شاهزاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خشمله نظرتونو در موردش واسم بزارید البته اگر دیدیدش اگرم ندیدیدش در مورد عکس نظر بزارید!!!!!!!

راستی دست از سر کچل آبجیم برداشتم ولی من تو زندگیم سوتی زیاد دادم شاید اون دست برنداره!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

GoongCast.jpg