همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آخی...امسالم داره تموم میشه!

سلام دوس جونیام

خوبید؟! چه خبرا؟!

منم تقریبا خوبم!

امروز دلم یه جوری شده...نمیدونم چمه! شاید به خاطر اینه که امسال داره تموم میشه!

امسال واستون چه جوری بود؟!

واسه من که خیلی سال سختی بود و متاسفانه غما و سختیاش خیلی از خنده ها و خوشیاش بیشتر بود!

راستش بدم نمیاد امسال تموم بشه! دلم میخواد یه شروع بهتری داشته باشم...

توی اینسالی که گذشت اتفاقای زیادی افتاد...امیدوارم اگه کسی از دستم ناراحت شده باشه منو ببخشه! من که هر کسیو که یه وقتی دلمو شکسته و باعث گریه و ناراحتی من شده میبخشم...

امروز یه عکس از کارای مبانی رنگم واستون گذاشتم: 

 


سال خوبی داشته باشید!

فعلا خدافظ

دانلود و متن آهنگ دلم گرفته از سیروان خسروی

عکس عاشقانه دختر رمانتیک و فانتزی


لینک دانلود


متن:


نمی دونم چی باید بخونم 

 
اشکام پایین میاد رو گونه م 

 
شاید سرنوشت ما همین بود 

 
بی تو من تنها بمونم 

 
یه نگاه گرم و عاشقانه
 

 
من و تو تو اون هوای برفی 

 
گذر ثانیه های آخر 

 
یه سکوت نه صحبتی نه حرفی 

 
دلم گرفته 

 
بازم یاد روزای گذشته دارم می افتم 

 
دوستت دارم هایی که من به تو می گفتم 

 
دلم گرفته 

 
دیگه نمی تونم من اینجا آروم بشینم 

 
تویی برام عزیزترینم... 

 
صدای عقربه های ساعت 

 
میگه فرصتی باقی نمونده 

 
شاید بار آخره تو رو می بینم 

 
کسی سرنوشتشو نخونده 

 
وقتی که گفتی خدانگهدار 

 
تو رو با یه لبخند جا گذاشتم 

 
اما تو نبودی تا ببینی 

 
غیر گریه چیزی نداشتم 

 
دلم گرفته 

 
بازم یاد روزای گذشته دارم می افتم
  


دوستت دارم هایی که من به تو می گفتم 

 
دیگه نمی تونم من اینجا آروم بشینم 

 
تویی برام عزیزترینم... 

 
دلم گرفته...دلم گرفته...

 
دلم گرفته