همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مریم با کلی خبر!!!!

سلام دوست جونیام

خوبین؟!

من که عالیم!!!!!

حدس بزنید معدلم چند شد...

شاگرد ممتاز شدم خیلی خوشحالم!!!!

دوستم محدثه هم شاگرد ممتاز شد!!!!

راستی حدود دوهفته پیش با مدرسه رفتیم برج میلاد جاتون خالی خیلی خوش گذشت

کلی هم عکسای خوشگل انداختیم

پنج شنبه هم میخوان ببرنمون باغ وحش پارک ارم با این که تا حالا اونجا رفتم ولی میخوام برم چون با دوستام خیلی بیش تر خوش میگذره!!!!!

یه خبر باحال دیگه هم دارم

آبجیم دیروز توی آزمون رانندگی قبول شد ولی بی معرفت شیرینیشو میخواد به دوستاش بده!!!!!

در ضمن کلاسمون به عنوان کلاس نمونه توی مدرسه انتخاب شد آخه خداییش هم درس میخونیم و هم به نسبت کلاسای دیگه آرومیم...

راستی راسته که بچه ها باید بعد از سوم راهنمایی انتخاب رشته بکنن؟!

میدونید چیه من موسیقی و گرافیکو دوست دارم ولی بابام مخالفه میگه اینا رو میتونی جدا از مدرسه یاد بگیری معلما هم میگن حیف نیست این همه درست خوبه !!!!

ولی خوب من نمیتونم چیزی رو که بهش علاقه ندارمو دنبال کنم!!!!

والا گیج شدم!!!!!

راستی فیلم روزگار شاهزاده رو از سارا گرفتم و همش اونو نگاه میکنم آخه خیلی قشنگه!!!!!

فعلا بای بای

خیلی دوستون دارم