همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عینک!!! :-/

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من در حال حاضر خیلی خوب نیستم!!!

باز آخر ترم شده و همه کارا ریخته رو سرم!!

یه هفته ی دیگه هم امتحانا!!!!

عینکی شدم! :-/

بهم میاد ولی خب دوس نداشتم عینکی بشم!

خخخ ولی دیگه شد دیگه!!!

دلم تنگ شده بود گفتم یه سر بیام اینجا!!!

حرف خاصی نداشتم!

لحظه شماری میکنم واسه اون بعد از ظهری که از سر جلسه ی کنکور برگشتم(البته شاید من نوبت عصر بودم!! اگه اینجوری بود واسه شبش لحظه شماری میکنم!)

همش به این فک میکنم که اگه یه وقت واسه کنکور خواب بمونم خخخخخ!

ینی چی میشه اگه اینجوری بشه؟! اصن دلم نمیخواد بهش فک کنم!

فک کنم خوندن وبلاگ یه پشت کنکوری خیلی کسل کننده باشه!!

ممنونم که تحمل میفرمایید! :-D

فعلا برم که کار عملیا همینجوری پهن موندن! :-/

خدافظ