همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تبریک-منو آبجیم-miss world

سلام بر دوستان عزیزم

عید فطرو به همتون البته پیشاپیش تبریک میگم

من قراره برم اصفهان برای بار اول خیلی خوشحالم امشب ساعت 10:30 شب میریم

امیدوارم عید فطر خیلی خوبی داشته باشین

حالا میخوام یه داستان خیلی کوتاه از خودمو آبجیم بگم

:

من یه عروسک دارم که اسمشو گذاشتم بیز بیز خواهشا نپرسید هیچ معنیه خاصی نداره

بیز بیز یه خرس سبز بیریخته البته خیلی دوست داشتنیه این عروسکو مامانم امسال عید بهم عیدی داد

اونوقت دو روز پیش من آبجیمو به یه بنده خدایی که آبجیم ازش بدش میاد نسبت دادم اونم حرسش گرفت پرید عین دایناسور بیز بیزو ازم گرفت

منم اومدم برم بیز بیزو ازش بگیرم که یک آن دیدم فقط پای بیز بیز دستمه و تنش دست آبجیمه آبجیم که خیلی ترسیده بودبیز بیزو داد به من من همین طوری اشکام میومدم به به مامانمو بابام بیز بیزو نشون میدادم

البته منم زیر بغل عروسکشو که اسمش قشنگه و مامانم عید امسال بهش عیدی داده و اون یه لاک پشته پاره کردم

ولی خوب نگران نباشید بابام روز بعدش هر دوتاییشونو برامون دوخت

حالا بریم سراغ برنده ی miss world 2012 :

امسال برنده ی این برنامه دختر شایسته ی کشور چین بود ومیزبان هم کشور چین بود 

اما به نظر من دختر شایسته ی هند بهتر بود ولی چین هم بد نبود و قراره که سال دیگه میزبان این برنامه کشور اندونزی باشه

خیلی دوستون دارم 

خداحافظ

آخی!!!

بیچاره زلزله زده ها !!! 

مگه چه گناهی کردن ؟!

به بازمانده ها تسلیت میگم...

تولد وبلاگ

سلام  

دوست های گلم امروز تولد وبلاگ های منو آبجیمه 

منو آبجیم توی یه روز وبلاگامون رو ساختیم 

ولی خوب به خاطر اینکه سوم امام علی هستش دیگه تولد تولد نمیخونیم 

وبلاگ عزیزم بهت تبریک میگم 

دوستون دارم 

خدا حافظ

تسلیت یا افتخار

سلام دوستای گلم 

شهادت امیر المومنین رو تسلیت میگم 

البته من به جای عزاداری به بزرگان دینم افتخار میکنم  که اینقدر شجاع بودن

سلام ماه رمضان

سلام دوستان  

میبینید توی ماه رمضان روزه میگیریم اونوقت خستگی یک روز هیچی نخوردن با دیدن سریال های لوس بیمزه از تنمون میره بیرون 

واقعا اینا چین؟! 

ما که فقط سریال شبکه ۳رو اونم با بی میلی میبینیم 

حالا بیخیال یه داستان کوتاه ازتوتویی؟!: 

 پاسخ آلبرت انیشتین به خواستگارش!!! 

میگویند مریلین مونرو یک وقتی نامه ای نوشت به آلبرت انیشتین که: 

فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند! 

آقای انیشتین هم نوشت: 

ممنون از این همه لطف و دست دلبازی خانم!واقعا هم چه غوغایی میشود ! ولی این یک روی سکه است. فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا میشود! 

 

فعلا بای بای!!!