همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اگه...

سلام

دوباره سوال:

اگه یه جعبه مداد رنگی داشتی منو چه رنگی میکشیدی؟!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


حتما جواب سوالو بگید...

عاقا منو مبینا و سارا به این نتیجه رسیدیم که :ما رو چه به مدرسه نمونه دولتی!!!!

آخه دیروز مثل روزای امتحان خونه ی ما جمع شدیم و شلوغ کردیم...

مریم...

یه سوال... 

مریم چه جوریه؟! 

1-مهربونه! 

2-بد اخلاقه! 

3-شوخ طبعه! 

4-انتقاد پذیره! 

5-بی معرفته!  

6-مغروره! 

7-بی جنبه ست! 

8-بی ادبه! 

9-متینه! 

10-لوسه!  

۱۱-غمگینه! 

12-شاده!

از بین اینا میتونید چندتا رو بگید و اگه فک میکنید چیز دیگه ای هم هستم بگید! 

امروز... :(

سلام دوست جونیام  

امروز رفتم مدرسه!!!! 

فوق العاده خسته کننده و مسخره بود... 

اصلا معلما یه جوری بودن همش میخواستن ما رو از درس بترسونن!!!!! 

ناظمو مدیرش هم بد اخلاق بودن... 

یعنی اینقدر امروز روز بدی بود که منو مبینا و سارا حاضر شده بودیم نریم سراغ علاقمون و بریم دبیرستان درس بخونیم که توی این مدرسه ی کوفتی نباشیم!!!!! 

امروز از اول تا اخر هممون چرت میزدیم... 

تازه ما که بچه های درس خونی بودیم بین این بچه ها هیچی حالیمون نبود و عین عقب افتاده ها بودیم!!!!!! (ولی خب چند وقت دیگه درست میشه!)

تازه نمیذارن ناخنمون بلند باشه هرچی منو مبینا و سارا گفتیم ساز میزنیم قبول نمیکردن!!!!! 

ولی خب خوبیش اینه هممون باهمیم به جز الهام که شاید مامانشو بیاره کلاسشو عوض کنه 

خلاصه که امروز فقط توی اتوبوسش خوش گذشت و زنگ تفریحاش...البته زنگ تفریح که نه میومدیم حیاط سک سک میکردیم بعدش سریع باید میرفتیم سرکلاس 

خلاصه که مدرسه ی نمونه دولتی به هیچ دردی نمیخوره!!!!!من که از مدرسه ی قبلیم متنفر بودم امروز دلم میخواست اونجا و سر کلاس معلماش باشم!!!!! 

خدا جونم به منو سارا و مبینا و شقایق و فاطمه و مائده و حدیث و الهام کمک کن... 

میدونم حرفام خیلی چرت و پرت بود!!!! حالا برید ادامه مطلب چندتا ترول گذاشتم تا هم دل من هم شما یه ذره شاد بشه!!!!   

ادامه مطلب ...

عکس سارا گلی!!!

سارا گلی کجایی که ببینی عکست پخش شد!!!!! 

 

حباب ها...


حباب ها قربانی هوای درون خودشان هستند... 

                                                              دکتر علی شریعتی جونم 

  

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید 

ترول ماه تولد

 

 

برای من اردیبهشته!!!   

برای شما چیه؟!

تولد ۲ سالگی

امروز  تولد دوسالگی وبلاگمه!!!!  

بچم روز به روز داره بزرگتر میشه(بزنم به تخته! )

امیدوارم همیشه آپ باشه!!!! 

اینم کیکش!!!!  

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید 

یه سوال دارم!!!

سلام دوست جونیام 

امروز یه سوال دارم!!!!!! 

سوال اینه: توی خواننده های قدیمی (دهه ۵۰ و قدیمی تر) از کدوما خوشتون میاد؟!  

 

 

 

جواب خودم: فریدون فروغیکوروش یغماییفرهادفرامرز اصلانیهایدهویگن 

عید آمد و عید آمد

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13147040901.jpg

    

بگذشت مــه روزه ، عیــد آمـد و عیـــد آمد

بگذشت شـب هـجـران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق تو عاشق شد، شیخ تو مرید آمد

شـد جنـگ و نظـر آمـد، شد زهر و شکر آمد

شد سنگ و گهر آمـد، شد قفل و کلید آمد

جــان از تــن آلــوده، هــم پاک بـه پاکی رفت

هـرچنــد چـو خورشـیدی بر پاک و پلید آمد

از لذت جـــام تــــو دل مـــانــده بــه دام تو

جــان نیـز چــو واقـف شـد، او نیـز دوید آمد

بــس تــوبه شایسته برسنگ تو بشکسته

بـس زاهــد و بـس عابد کو خــرقه درید آمد

بــاغ از دی نــامحــرم سه ماه نمی زد دم

بـر بـــوی بــهـــار تــو، از غیــب رسـیـد آمد 

عید سعید فطر رو به همتون تبریک میگم