همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عشق و عادت!

من رقص دختران هندی را از نماز خواندن پدر و مادرم بیش تر دوست دارم 

چون آنها از روی عشق میرقصند ولی پدر و مادر من از روی عادت! 

                                                   دکتر علی شریعتی جونم             

 

 

 

سلام دوست جونیام دیروز کارنامه ام رو گرفتم معدلم 20 شده!!!

راحت شدما...

سلام دوست جونیام

خوبین؟!

بالاخره راحت شدم دیروز امتحانام تموم شد

امروز یه عکس واستون گذاشتم

 این عروسک کار دسته یه ماه پیش بابام درستش کرده برای کادستی درس حرفه و فن من، منم چون معلمم خیلی آدم جدیه نبردمش ولی خیلی بانکمه   

 

   

اسم این عروسک وقتی که لباس دخترونه تنشه"فتله"است و وقتی که لباس پسرونه تنشه اسمش"فتل"هست

در ضمن مواد لازم برای درست کردن فتله:گونی برنج،لباس کهنه ی مامانتون،پاچه ی شلوار لی از مد افتاده

راستی 28 خرداد کارنامه ام رو میگیرم خبرتون میکنم که چی شد 

آهنگ وبم خوبه؟!خودم که عاشقشم 

دوستتون دارم  

بای بای

دارم دیوونه میشم!!!

سلام دوست جونیام 

این چند روز بد ترین روزای زندگی من بودن!!!! 

من موسیقی خیلی دوست دارم چند روز پیش بالاخره بابام اجازه داد برم هنرستان موسیقی 

رفتم اونجا برای ثبت نام میگه باید از راهنمایی میومدی موسیقی میخوندی گفتم خانم من سه تار و گیتار میزنم میتونم خودمو برسونم گفت نه و از این حرفا اومدم خونه حالم خیلی بد بود فقط گریه میکردم روز قبلشم همینطوری بودم اون روز سارا و مبینا پیشم بودن من واقعا نمیدونم آموزش پرورش نباید اطلاع رسانی کنه که موسیقی رو باید از راهنمایی خوند!!!! 

تو خونه نشسته بودم حالم خیلی بد بود سارا زنگ زد گفت که جواب امتحان نمونه اومده من (خودش)هنرستان قبول شدم برو ببین تو چی قبول شدی! رفتم اینترنت به هوای این که منم شاید هنرستان قبول شده باشم که حداقل برم رشته ی گرافیک دیدم زده که دبیرستان قبول شدم آخه من نمیدونم من که هیچی درس نخونده بودم چطوری دبیرستان قبول شدم دیگه فقط گریه میکردم حالم خیلی بد بود ولی پرس و جو کردم مثل اینکه میشه انتقالی گرفت دقیقا کار من و سارا برعکس شد اون میخواست بره دبیرستان هنرستان قبول شد و منم برعکسش راستی اگه کیمیا رو میشناسید باید بگم که اونم هنرستان قبول شده فکر کنم هممون سال دیگه توی یه مدرسه باشیم 

خلاصه که داغونم