همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

لحظه شماری...!

سلام دوس جونیا

خوبید؟؟؟؟؟؟!

اومدم بگم خیلی خیلی دوستون دارم!!!

چند دقیقه پیش دلم هوای اینجارو کرد و وقتی دیدم هنوز به یادمین کلی ذوق کردم!!

عنوان مطلبم که معلومه مربوط چیه!!!

لحظه شماری میکنم آخرای مرداد شه...! هرچند دیگه برای بعد مدرسه برنامه ی خاصی ندارم...!

المپیاد مرحله ی اولشو قبول شدم؛ این جمعه ای که داره میاد آزمون عملیه، هرچند خیلی امیدی ندارم چون مثه مرحله ی اولش حداقل تا الان هیچ تلاش خاصی نکردم!!!

عیدم که از الان همه ی روزاش با کلاس کنکور و برنامه مطالعاتی و جشنواره پر شده!

هرچی به معلمای محترم میگم هنوز واسه کنکور شروع نکردم به حرفم گوش نمیدن و بازم کار خودشونو میکنن...

دیگه سپردم به خدا...ایشالا هرچی صلاحه!

بازم غر زدم!

ای بابا...!

هفته ی پیش عروسی پسر خالم بودو اما من به شکل فجیعی خوردم زمین و ساق پام داغونه!

هههههه کلا خبر خوبم که میخوام بدم یه  اتفاق ناگوار توش افتاده!!!

اصن عاشق خودمم

و در آخر توصیه میکنم هیچوقت طرفدار کره نشید...!

بدجوری باعث میشن که حس ناکامی داشته باشید و از زندگیتون ناراضی بشید!!!!

فعلا برم به بدبختیام برسم!

خدافظ