همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دوباره تولد

سلام دوست جونیام 

امروز تولد سارا جونمه 

ما دوتا فقط هشت روز تفاوت سنی داریم ولی من به خاطر همین تفاوت سنی خیلی بهش زور میگم

سارا گلی تولدت مبارک

دلم واسه دوستام تنگ میشه...

سلام دوست جونیام

امروز آخرین روز مدرسه بود دیگه بعدش امتحانا شروع میشه

خیلی خوب بود نشستیم کف کلاس با هم گل یا پوچ بازی کردیم

با این که کلا از مدرسه بدم میاد ولی دلم تنگ میشه امروز خیلی توی خونه پکر بودم

ولی خوب توی مدرسه واسه تابستون با دوستام کلاس والیبال ثبت نام کردم همدیگرو میبینیم

وای امتحانام نهایی هستن با این که اداره امتحاناشو آسون میده ولی من از دینی و آمادگی دفاعی خیلی میترسم بد بختانه اولین امتحانم دینه و روحیم رو خراب میکنه ولی عیبی نداره مریم محکمه!

منتظر جواب امتحان نمونه دولتیم دلم روشنه خیلی دعا کنید واقعا این امتحان خیلی سرنوشت سازه

راستی پسر یکی از معلمام که 24 سالشه ریه اش رو عمل کرده و حالش خیلی بده اگه میشه براش دعا کنید معلما که بهمون سپردن نماز حمد و یاسین بخونیم که من پدرم در اومد آخه باید به جای سوره ی توحید یاسین میخوندم!

خدایا به همه کمک کن هر مشکلی دارن حل بشه

میدونم که ما بنده هات خیلی بی معرفتیم که فقط واسه مشکلات و وقت تنهایی به یادتیم ولی تو بزرگی خودت به دادمون برس...

خیلی دوستون دارم

راستی شاید به خاطر امتحانا کم تر بیام پیشتون ولی بازم سعی میکنم بیام

برای امتحان نمونه هم خبرتون میکنم که نتیجه چی میشه

فعلا بای بای

تولد

سلام 

امروز تولدمه!!!! 

امروز ۱۴سال رو پر کردم رفتم توی ۱۵سالگی...

امیدوارم همیشه بچه بمونم

آخیش یه ذره وقت آزاد...

سلام دوست جونیام

بالاخره یه کم سرم خلوت شد

حالا حالتون خوبه؟!

وای امروز امتحان ترم هنر دادم ولی خیلی خوب شد

بچه ها پنج شنبه ی این هفته امتحان نمونه دولتی دارم دعا کنید هنرستان قبول بشم خیلی برام مهمه متاسفانه اولویت اولم دبیرستانه نمیخوام بگم که درسم اونقدر خوبه که دبیرستان قبول میشم ولی خیلی شانس ندارم یوهو دیدید دبیرستان قبول شدم ولی مثل اینکه میشه انتقالی گرفت...

این هفته عروسی دختر عممه

شنبه سارا بدون هیچ تمرینی برای مشاعره توی مدرسه شرکت کرد بنده خدا بهش این((ث)) افتاد سارا هم میکروفونو از معلممون گرفت شروع کرد به غر زدن!!!!!

راستی سارا وبلاگ درست کرده مطمئنم خیلی خوشحال میشه که بهش سر بزنید این آدرسشه:

www.sara-goli.blogsky.com 

یه شعر کوتاه که من همیشه عاشقش بودم و هروقت دوستام بهم میگفتن برام خاطره بنویس اینو براشون مینوشتن:

مست عشقم مست شوقم مست دوست

مست آن دلبر که عالم مست اوست

این جمله رو هم خیلی دوست دارم:

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده!

راستی چشمتون روز بد نبینه دیروز معلمم واسمون آش دوغ درست کرد هیچ کی دوست نداشت نمیدونید چه وضعی بود به زور همشو خوردیم

خیلی دوستون دارم

بای بای

راز تنهایی...

در پنهان به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند

و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم

شاید این است راز تنهایی ما...

                                                          دکتر علی شریعتی جونم