همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شعله

یِــــه دوسِـتی، هام ناهین دورینگه!!!

الان که به این موزیک گوش میدم، ناراحت نیستم برای نداشتن رفیقِ جینگ!

شاید تا چند وقت پیش افسوس میخوردم اما حالا هیچی...

فقط یهو دلم خواست بیام اینجا و یه چیزی بگم!

ساری زیندِگی :)))

"بچه بودن" در معنای منفی!

خب دو-سه روزی هستش که مورد انتقادات گرم و صمیمی افراد نزدیک زندگیم واقع شدم

عدم قدرت تصمیم گیری ، غر زدن، عدم ثبات، جار زدن مسائل، بی صبری و کم طاقتی، جوگیری و...

چجوری اطرافیان تحملم میکنن؟!

خودمم به زور خودمو تحمل میکنم!

نمیدونم! من یک عن هستم! :)

سعی میکنم مسئول تر باشم؛ در قبال خودم و مسائل زندگیم.

باشد که رستگار شوم...


۱۰ سالگی

و همینه که هست، سوسک سیاه، ۱۰ ساله میشود :)

از ۱۲ سالگی، تا ۲۲ سالگی!

چقد اینجا رو دوست دارم...


و اما گویا دوباره شاغل شدم! از شنبه میرم سرکار...نمیدونم موندنی بشم یا نه؟!

خیلی یهویی همه چی جور شد!!! جایی که چند ماهی بود که دوست داشتم توش کار کنم(حالا نمیدونم خوبه یا چی؟! به هر حال همه چی از بیرون قشنگه!) بعد خیلی یهویی و غیر منتظره، اوکی شد!

ایشالا که هر چی خیره...

این روزا

خب خب اول از همه باید خدا رو شکر کنم برای تموم شدن این یه ماه کذایی! هیچ مشکلی وجود نداره...جواب آزمایشا خوب بودن! :)

ولی خب همچنان اون احساس علاقمندیم به کوبیدنِ سرم به دیوار، هست -__-

والا قدیما کم سن و سال بودیم و باید برای بیرون گذاشتن پامون از خونه جواب پس میدادیم، حالا یه سال و نیمه که کرونا سرویس کرده!!!!

امیرم که سرکار میره، اصن تایم درست و حسابی نداریم برای دیدن هم!

دوباره چند روزیه که بی حالی و منفعل بودن داره میاد سراغم.

اینو میدونم که خیلی احوالات بهتری دارم...همین که از گذشته و آینده فاصله گرفتم، قدم بزرگیه! حالا فقط باید انگیزمو ببرم بالاتر...

فکر NFT ساختن، واقعا جذابه! قدمی هستش که میتونه یه مسیر خفن یا یه تجربه ی خوب باشه که در هر دو صورت، مفیده!

اگر پیگیرش بمونم، خوبه اما خب نمیدونم چرا ایرانیا وقتی یه راهی رو باهاش آشنا میشن، هیچ اطلاعاتی راجبش در اختیار دیگری نمیذارن!!! من واقعا خودم تا جایی که شده راجبش مطالعه کردم و پیگیرشم ولی از هر کی که تجربشو داره پرسیدم، پیچونده و جوابی نداده -__-

امان ازین ایرانی بازیا!!!!!

امیدوارم فردا که بیدار میشم، اکتیوتر باشم و ازین حالت لش که حتی موقع فیلم دیدنم نمیفهمه چی داره میبینه، دربیام! :/

دو روز دیگه، سوسک سیاه ده ساله میشه!!! :)))

Loser

احساس بازندگی میکنم!

در هر زمینه ای از زندگیم :)))

اما خب درونم احساس بدی ندارم...درونم اوکیه، پذیرفته همه چیزو.

ولی خب خیلی چیزای بیرونی، استاپ شدن...روابط و کار و حرفه ام اوکی نیستن به هیچ وجه!

خلاقیتم از کار افتاده، یه زمانی داشتم خوب پیش میرفتم ولی خیلی یهویی از رشته ام جدا افتادم و نمیدونم چرا اوکی نمیشه؟!

و دچار دوگانگی هایی توی رابطه ام هستم که اینم هیچ ایده ای براش ندارم؟!

خیلی خیلی نیاز دارم با یه نفر صحبت کنم ولی کسی هم نیست...

اصن نمیدونم میخواد چی بشه؟! /_(•_•)_\

کارما پلیس

شدم عکس العملِ اعمالِ آدما...

ملکه ی عذاب! :)))

خدایا شکرت...کاشکی ازم میپرسیدی که با این شغل شریف اوکی هستم یا نه؟!