همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خانم معلم از چی عکس بگیرم؟! :|

سلام دوس جونیام

خوبید؟؟؟

من که خیلی خوب نیستم و هرروز داره حالم بدتر میشه...

حالا بیخیال!

میخوام درمورد عکسایی که از محرم گرفتم بگم!!!!

خب من با اینکه اولین کارم بود ولی خداییش توی کارام تنوع سوژه خیلی زیاد بود!!!!

ولی نمیدونم چرا معلمم اصن انگار عکسای منو ندیده...دوتا از عکسامو که به نظر خودم خیلی قشنگ تر از اونا هم بوده رو انتخاب کرده!!!!

والا ما که توی تئوری عکاسی خوندیم که عکاس توی عکس اندیشه ها و دریافت هاشو از زمونه نشون میده اونوقت معلم ما هرچی سلیقه ی خودش بوده رو انتخاب کرده و ما رو اصن آدم حساب نکرده!!!!!

اونوقت چندتا عکس به عنوان نمونه آورده بهمون نشون داده که همشون فتوشاپ شده بودن و سوژه همشون یکی بود فقط با فیگورای مختلف!!!!! خب ما هم اگه میتونستیم فتوشاپ کنیم معلوم بود عکسامون خیلی قشنگ و به قول خودش نامبر وان میشد!!!!!

معلمم اینا رو انتخاب کرده:


ادامه مطلب ...

دانلود و آکورد و ترجمه و متن آهنگ Yesterday از Jouan Band و The Beatles و فرهاد

عکس جدید عاشقانه دخترانه


لینک دانلود با صدای Jouan Band


لینک دانلود با صدای The Beatles


لینک دانلود با صدای فرهاد


آکورد و ترجمه و متن:


ریتم:4/4


 F       Em7          A7              Dm     Dm/C    
Yesterday   all my troubles seemed so far away  
دیروز به نظر می آمد تمام مشکلاتم از من فاصله گرفته اند

Bb         C7               F          C              Dm  G7       Bb   F
 Now it looks as though they're here to stay, Oh, I believe in yesterday.
اما اکنون به نظر می رسد آنها در کنارم باقی خواهند ماند

F        Em7      A7             Dm         Dm/C
Suddenly  I'm not half the man I used to be
ناگهان نصف آن انسانی که قرار بود باشم نیستم

Bb            C7             F       C         Dm         G7       Bb    F
 there's a shadow hanging over me oh yesterday came suddenly
سایه ای روی سرم سنگینی می کند آه دیروز ناگهان آمد

 Em7 A7   Dm  Dm/C Bb         C                 F
 Why she  had to   go I don't know she wouldn't say
چرا او مجبور بود برود من نمیدانم او نگفت

Em7 A7   Dm  Dm/C  Bb          C              F
I  said something wrong now I long for yesterday
من حرف اشتباهی زدم و اکنون با تمام وجود دیروز را می خواهم

F       Em7         A7           Dm          Dm/C
Yesterday  love was such an easy game to play
دیروز عشق بازی ساده ای می نمود

Bb       C7             F         C     Dm          G7      Bb    F
 now I need a place to hide away oh I believe in yesterday
اکنون من جایی برای مخفی شدن نیاز دارم

Em7 A7   Dm  Dm/C Bb         C                 F
Why she  had to   go I don't know she wouldn't say
چرا او مجبور بود برود من نمیدانم او نگفت

Em7 A7   Dm  Dm/C  Bb          C              F
I  said something wrong now I long for yesterday
من حرف اشتباهی زدم و اکنون با تمام وجود دیروز را می خواهم

F        Em7        A7           Dm           Dm/C
Yesterday  love was such an easy game to play
دیروز عشق بازی ساده ای می نمود

Bb     C7              F         C  Dm        G7         Bb     F
now I need a place to hide away oh I believe in yesterday
اکنون من جایی برای مخفی شدن نیاز دارم

Dm            G7             Bb           F           F
mm mm mm mm mm mm mmmmmmmmm

وای چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده....

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

اگه بدونید چقدر دلتنگ اینجام!!!!!!!

متاسفانه یه ذره هم وقت آزاد ندارم و الانم به زور اومدم اینجا!!!!!

فکرشو بکنید هرروز ساعت 4 میرسم خونه و همش باید کارامو انجام بدم و بعدشم بخوابم!!!

اینقدر بعضی وقتا بهم فشار میاد که میشنیم کلی گریه میکنم!!!

ولی خدا رو شکر الان حالم خوبه!

امروز دارم میرم دوربینمو بخرم!

میخوام بیشتر بیام اینجا آخه دلم خیلی تنگ میشه....

همین دیگه حرفی ندارم!

به امید روزایی که اینقدر پیشرفت کنم که بیام اینجا و عکس از کارای خوشگلم بذارم!

دانلود و متن آهنگ تهران از سینا حجازی

SinaHejaziTehran دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام تهران


لینک دانلود


متن:


 اینجا تهرانه پره آبادی، اینجا تهرانه میدون آزادی

اینجا همه همدیگرو دوست دارن، از هر رنگ و هر نژادی

عاشق موزیک و سینما، مدرنیته شده تاریخ ما

اینجا همه چی خوشرنگه، این رنگین اینجا آدما

اینجا سلامتی جاریه، ورزش یه کار اجباریه

اینجا به کسی میگم معتاد که زبونم لال سیگاریه

اینجا زمین بخوری کسی بهت نمیخنده، اینجا همه پُرن کسی خالی نمیبنده

بخوای رشوه بدی به کسی توو اداره‌هاش، لبشو میگزه میگه شرمنده

پر از افتخاری تهران، همیشه بهاری تهران

(همه خوباشو روو کردی ، بگو دیگه چی داری تهران)2

نفس بکش اینجا هوا عالیه، آسمون آبیش چه عالیه

خیلی وقت پیش غم از اینجا رفته، اینجا پر از خوشحالیه

خیابوناش خلوت، پر از حسّ آرامش

من عاشق تهرانم، خدایا میخوامش

اینجا جیبا پُره پولن، همه شنگولن، از آینده فکر کن که بترسن

یه لبشون شادی، یه لبشون خنده، از آینده فکر کن که بترسن

بالشتا نرمه، دلاشون گرمه، خدا این مردم، از چیزی فکر کن که بترسن

پر از افتخاری تهران

پر از افتخاری تهران، همیشه بهاری تهران

(همه خوباشو روو کردی ، بگو دیگه چی داری تهران)4