همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

:|

به این نتیجه رسیدم اگه خوب باشی ازت سو استفاده میکنن! ولی آخه نمیشه که بد بود...

این عکس انگشتری که میبینید، انگشتر منه که سه هفته پیش از مترو خریدم خیلی دوسش دارم!!!!! 

 


اینم عکس بیزبیز که بعضیاتون میشناسیدش! اونایی هم که نمیشناسنش باید بگم که این عروسکیه که سال ۹۰ مامانم بهم عیدی داده و از اون موقعس که همیشه پیش من میخوابه!!!



راستی دوست جونیام شب یلدا رو پیشاپیش تبریک میگم!

دانلود و آکورد و متن آهنگ آوار(تو هم با من نبودی)از فرهاد


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


......B.............D.........A........D.....G#m.............E
تو هم با من نبودی , مثل من با من , و حتی مثل تن با من

.......B......D.............A........D...G#m.............E
تو هم با من نبودی , آنکه می پنداشتم , باید هوا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D.....E.............B..................E......B..C#m
و یا حتی , گمان میکردم اینطور , باید از خیر خبرچینان , جدا باشد تو هم با من نبودی

.........B..........D.......A...D...G#m.............E
تو هم از ما نبودی, آنکه ذات درد را, باید صدا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D..........E.............B..................E....B..C#m
و یا با من چنان همسفره شب , باید از جنس منو عشقو, خدا باشد , تو هم از ما نبود

....C#m..............G#...B............................E
تو هم مومن نبودی , بر گلیم ما, و حتی در حریم ما

C#m........G#m..C#m.........A..................D..........E.......B.................A.....B.........C#m
ساده دل بودم که میپنداشتم , دستان نا اهل تو باید, مثل هر عاشق , رها باشد تو هم از ما نبودی

E....A...................G#m......C#m.........G#m
 تو هم با من نبودی یار, ای آوار, ای سیل مصیبت بار

دانلود و آکورد و متن آهنگ آخرین معشوق از مجید رکنی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


4/4


………..Dm……......……….Am
با من بگو از عشق ای اخرین معشوق

E….....….F…....………..G..
که برای رسوایی دنبال بهونم

………..Dm……......……….Am
با بوسه ای اروم خوابم رو دزدیدی

E….....….F…....………..G..
تو شدی تعبیر رویای شبوونم

……......E……...…..Am
من تو نگاه تو دنیامو میبینم

E........………………Am
فردای شیرینم نازنین من

....G….....….Dm…..Am
چشمای تو افسانه نیست

E ...…….……F.....…….
که تموم خواب وخیالم بود

....G….....….Dm…..Am
تقدیر من عشق تو شد

E .....…….……F.....…….
که همیشه فکر محالم بود

………..Dm……......……….Am
شبهای تنهایی همرنگ گیسو ته

E….....….F…....………..G..
اغوشتو وا کن بانوی مهتابی

………..Dm……......……….Am
دل واپسی هاموبا بوسه ای کم کن

E….....….F…....……..G..
که تو ای پایان تردید و بی تابی

……......E……...…..Am
من تو نگاه تو دنیامو میبینم

E........………………Am
فردای شیرینم نازنین من

....G….....….Dm…..Am
چشمای تو افسانه نیست

 E ...…….……F.....…….
که تموم خواب وخیالم بود

....G….....….Dm…..Am
تقدیر من عشق تو شد

E ...…….……F.....…….
 که همیشه فکر محالم بود

اندر احوالات لیاقت گاوها....

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﭘﺎﺵ ﻣﯿﺸﮑﻨﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻪ ، ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮏ ﻣﯿﺎﺭﻩ . ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮏ ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﮔﻪ ﺗﺎ 3 ﺭﻭﺯ ﮔﺎﻭ ﻧﺘﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺘﻪ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﺑﮑﺸﯿﺪ .

ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﺸﻨﻮﻩ ﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺶ ﮔﺎﻭ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ، ﮔﺎﻭ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﮐﺘﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ...

ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻡ ﺑﺎﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﺪﻭ ﺑﺪﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺶ ﮔﺎﻭ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﺭﻭ ﭘﺎﺕ ﺑﺎﯾﺴﺖ ،ﺑﺎﺯ ﮔﺎﻭ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻭﺍﯾﺴﺘﻪ ﺭﻭ ﭘﺎﺵ ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﭘﺎﺷﯽ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺭﻭ ﭘﺎﺕ ﻭﺍﯾﺴﯽ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮏ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﯽ ، ﮔﺎﻭ ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺯﻭﺭ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ...

ﺻﺒﺢ ﺭﻭﺯﺑﻌﺪ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺭ ﻃﻮﯾﻠﻪ ﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ! ﺟﺸﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ...ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺭﻭ ﻗﺮﺑﻮﻧﻲ ﻛﻨﻴﺪ ...

ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ: ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﻧﺨﻮﺩ ﻫﺮ ﺁﺷﯽ ﻧﮑﻨﯿﺪ !

نتیجه من:به هیچ گاوى کمک نکنید!!!!!!


  برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


پ.ن1:عکس گاو گیرم نیومد به جاش اسب گذاشتم بالاخره هردوشون حیوون مزرعن دیگه!!!!

پ.ن2:با یه تیر دو نشون زدم! هم منظور پستو رسوندم و هم سری جدید عکس سارا و سامبیز پسرش!سارا بلا گرفته چقدر خوب افتاده!

دانلود و آکورد و متن آهنگ یکی شدن(واسه من گل نفرست) از احمدرضا نبی زاده

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


6/8 شاد شرقی


Dm       C           Dm                                    A#                           C           A
واسه من گل نفرست دیگه دوست ندارم             نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم

Dm                      C        Dm                  A#                         C               A
می دونی میون ما هرچی بود گذشتو رفت          اون بهار آشنایی خیلی زود گذشتو رفت

A          Gm            A#                                   C                           A
دیگه از دوست دارم حرفی نزن                         آخه عشقی نیست میون تو و من

A             Gm           A#                                      C                       A
من و تو بنده این ما و منیم                               اما عشق یعنی با هم یکی شدن

A                                 Dm                                   F                       G                      C
از دلم می پرسم آیا تورو می بینم دوباره            می پیچه صدات تو گوشم که با خنده می گی آره

A                  Dm                                             F                      G                  C
خنده های تو فریب گریه های تو دروغ                تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

بعضیا بشنون...

به بعضیا باید گفت:

اونایی که شما باهاشون میگردین،

راه رفتنو از ما یاد گرفتن!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

دانلود و آکورد و متن آهنگ حجم خالی از کوروش یغمایی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود 

 

آکورد و متن: 

 

۴/۴ 

 

A#m     B          A#m

تو دلم شادی دیگه جا نداره 

 

A#m    B          A#m

هیچکی تنهایی مارو نداره 

 

A#m       B                Db

غمو برپا می کنه دل بشکسته من 

 

A#m       B              Db

داره غوغا می کنه تو تن خسته من 

 

Db                    D#m

داره صد پاره می شه دل افسرده من 

 

A#m                        B

چرا غم پا میگیره رو تن مرده من