همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تصور شما...؟!

سلام دوستای گلم

خوبید؟!

امروز اومدم یه سوالی بپرسم!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


میخواستم ببینم که تصور شما از من چیه؟!(هم رفتام، هم قیافه ام، هم افکار و علایقم، حتی لباس پوشیدنم و...)

میدونم الان شاید بعضیاتون بگید ما که هنوز اونقدر تو رو نمیشناسیم ولی خب همونقدر که میشناسید نظرتو بگید!

پس من منتظرم...

.......................................................................

دوستان من نمیتونم برای پرشین بلاگیا نظر بذارم!!!!

میخواستم ببینم شما نمیدونید چرا نمیشه؟!

دانلود و متن آهنگ سخته از گروه بلک کتس (Black Cats)


لینک دانلود


متن:


 دلم از همه از خودم شکسته 

 

هرچی که بوده پاشیده از هم 

 

مثل یه بغض درهم شکسته 

 

خودم درارو بستمو رفتم 

 

تو خواستی اما من بر نگشتم 

 

نفس کشیدم با نفس تو 

 

من سنگ نبودم آخر شکستم 

 

سخته دلتنگی سخته قد یه ساله برام یه لحظه 

 

تلخه تنهایی تلخه بی کسی بدترین درده 

 

 بسه خودخوری بسه تا که شبو روز تنم بلرزه

 

عشقت درحد حرفه بودنت با من یه عادت محضه

 

تو بیداری چقدر کابوس دیدم نمیتونی بفهمی چی کشیدم

 

باید بتونم تنها بمونم اصلا مهم نیست رو به جنونم

 

اونهمه عمرمو واسه تو مردمو تو نفهمیدی شکستی غرورمو

 

بغضمو میشکنم واسه همیشه این رابطه مرده درست نمیشه 

 

اونهمه عمرمو واسه تو مردمو تو نفهمیدی دود کردی حسمو 

 

سخته دلتنگی سخته قد یه ساله برام یه لحظه 

 

تلخه تنهایی تلخه بی کسی بدترین درده 

 

بسه خودخوری بسه تا که شبو روز تنم بلرزه 

 

عشقت درحد حرفه بودنت با من یه عادت محضه

 

خدا میدونه چی به من گذشته 

...!

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


حاصلضرب توان در ادعا مقداری ثابت است،

هر چه توان انسان کمتر باشد، ادعای او بیشتر است

و هر چه توان انسان بیشتر شود، ادعایش کمتر میگردد.

                                                                  دکتر حسابی

...............................................................................

دوستان گلم آهنگ قهرمان از فریمن که برای جام جهانی خونده خیلی قشنگه...خواستید دانلودش کنید!

دانلود و متن و ترجمه ی آهنگ champion (قهرمان) از فریمن

Fariman

لینک دانلود


متن و ترجمه:


 یه صدایی تو گوشت می خونه

این لحظه تو ذهن همه میمونه

دنیا نگامون میکنه امروز

فردا دیره برای جبران دیروز

نگاه کن دور و ورتو اینجا

همه میخونن یک دل و یک صدا

تغییر سرنوشت حالا تو دست توست

به جلو نگاه کن که پیروزی به سمت توست

You've got to keep going)
تو باید به جلو حرکت کردن ادامه بدی

If you really wanna make another chance
اگر می خواهی یک فرصت دیگری ایجاد کنی

If you really wanna make the world change
اگر می خواهی دنیا را عوض کنی

If you wanna be a champion of this game)2
و اگر می خواهی که قهرمان شی

قلبت میزنه با یه ریتم خاصی

این همون فرصتیه که می خواستی

چیزی نمونده تا برسی اونجایی که رویای هممونه

اونجایی که قلبامون از ارزوهامون یک صدا میخونه

You've got to keep going)
تو باید به جلو حرکت کردن ادامه بدی

If you really wanna make another chance
اگر می خواهی یک فرصت دیگری ایجاد کنی

If you really wanna make the world change
اگر می خواهی دنیا را عوض کنی

If you wanna be a champion of this game)2
و اگر می خواهی که قهرمان شی

کارنامه و انتخاب رشته...!

سلام دوستای گلم

خوبید؟!

امروز رفتم کارنامه گرفتم و ثبت نام کردم...!

اول از همه مامانم رفت توی دفتر که کارنامه بگیره و منو راه ندادن و من اینجوری منتظر بودم:



بعد از اینکه کارناممو دیدم قیافم اینجوری شد:



آخه شاگرد اول شدم! معدلم هم 19.87 شد...!(هنوز توی شوکم چون انتظار نداشتم!!!)

و رشتمو ((گرافیک)) انتخاب کردم!!!

خیلی خوشحالم، هم از نمره ام راضیم و هم از انتخاب رشته ام و دیگه الان حسابی خیالم راحته...

................................................................................

دوس جونیام آهنگ زندگی سفیده از امین حیایی و پدرام نصیری خیلی قشنگه دوس داشتید از مطلب پایینی دانلود کنید...

دانلود و متن آهنگ زندگی سفیده از امین حیایی و پدرام نصیری

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


توی تابستون فرقی نداره

یا تو زمستون

یا زیر بارون وقتی از خونه

میزنم بیرونیه حس عالی

وسط یه خیابون خالی

میکشه پاموسمت چیزی

که یه عمره میخوامو

مثل من باشو با اراده

از رو زمین پاشو غمو رها کن

هرچی که دوست داری رو صدا کن

آره میخندم

چشمامو رو غصه ها میبندم

چون تورو دارم

واسه تو زندگیمو میذارم

حتی بارونم وقتی که بی چتر تو خیابونم

مثل یه ایده

بهم انرژی میده

هرکی دیده منو یا چیزی ازم شنیده

میدونه رنگ زندگی

واسم همیشه سفیده

مثل من باشو با اراده

از رو زمین پاشو

غمو رها کن

هرچی که دوست داری رو صدا کن

چه قدر...


چه قدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن هاست که

به این مردم،

آسایش و خوشبختی بخشیده است!

                                                            دکتر علی شریعتی جونم

.............................................................

سلام دوس جونیای گلم

میخواستم بگم آهنگ نازنین از مرتضی خیلی قشنگه دوس داشتید دانلودش کنید...

دانلود و متن آهنگ نازنین از مرتضی


لینک دانلود


متن:


نازنین تن پوش قلب پاره ی من


بانی تولد دوباره ی من


نازنین ای راز اون چشمون نازت


فصل تسکین دل آواره ی من


نازنین ناز تو رو هیچکی نداره


عالمی عشق از تو چشمونت میباره


نازنین حتی یه لحظه با تو بودن


واسه حسرت توی دل جا نمیذاره


(نازنین وجود تو قصه ی زنده بودنه


لحظه های بودنت رمز نفس های منه)2


نازنین تا تو نبودی تو قفس تنهایی ساختم


تو شدی بال و پر من ، من رهایی رو شناختم


واسه ی نفس کشیدن حجم دستای تو بس بود


لحظه های بی تو بودن رنج تکرار نفس بود


نازنین تا تو رو دارم ، همه دنیا زیر پامه


به عشق تو زنده بودن آخرین آرزوهامه


بازی عشق تو با من ، منو با من آشنا کرد


حرفای پر از امیدت منو از قفس رها کرد


نازنین تن پوش قلب پاره ی من


بانی تولد دوباره ی من


نازنین تا تو نبودی تو قفس تنهایی ساختم


تو شدی بال و پر من ، من رهایی رو شناختم


واسه ی نفس کشیدن حجم دستای تو بس بود


لحظه های بی تو بودن رنج تکرار نفس بود


بازی عشق تو با من ، منو با من آشنا کرد


حرفای پر از امیدت منو از قفس رها کرد


نازنین ، نازنین ، نازنین

من آمده ام...

سلام بر دوس جونیای گلم

حالتون خوبه؟!

من که عالیم!!!! امروز بالاخره تعطیل شدم و تونستم یه نفس راحت بکشم!!!!

دیگه ازین به بعد همیشه بهتون سر میزنم!!

.................................................................

 

 

این عکس شکلاتی که میبینید ، همیشه منو میبره به بچگیام!!!

آخه یادمه هروقت میرفتم خونه آقاجونم(خدا بیامرزتش) یه ظرف صورتی رنگ روی تاقچه شون بود که همیشه پر از این شکلات ها بود و مادرجونم ازین شکلاتا به منو پسرعموم میداد...!

برام جالب بود که بعد از چند سال توی شاه عبدالعظیم با این شکلات ها برخورد کردم و تصمیم گرفتم عکسشو بذارم و دربارش براتون بگم!

فعلا خداحافظ همتون!

دانلود و آکورد و متن آهنگ مهتاب از ویگن

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

G    Bb               Ab                            Cm
مهتاب ای مونس عاشقان،روشنایی آسمان ها

Cm Fm Ab   G                        Fm           Ab  Cm  
مهتاب ای چراغ آسمان،روشنی بخش جهان،کو  ما  هم

Cm                                         Fm                               Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم

G    Bb                     Ab                                Cm
مهتاب امشب که پیش تو ام،او رفته و من مانده ام ، آه

Cm Fm Ab          G                            Fm                  Ab    Cm
افسوس رفت و آن دوران گذشت،سر نهم بر کوه و دشت ، از  هجرت

Cm                                         Fm                                 Cm
نزدت چه شبها با او در آنجا بودیم،فارغ ز دنیا   لب ها لب ها  بودیم

Cm            G7                Cm      Fm            C7               Cm
با یک دیگر ما ، پیش او تنها بودیم ، مفتون و شیدا ، محو تماشا بودیم