همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خسته ام...

سلام دوست جونیام 

خوبید؟! 

من که اصلا خوب نیستم... 

خیلی خیلی حالم گرفته ست! 

اصلا نمیدونم دلیلش چیه!(شایدم میدونم ولی نمیخوام به روی خودم بیارم!

تقریبا یکی-دو هفته ست که اینجوریم! 

همش دلم گریه میخواد... 

الان الکی سر دفتر زبانم با مامانم دعوا کردم البته خیلی هم الکی نبود آخه رفته یه دفتر گرفته که روش عکس گل رز قرمزه(خیلی خزه!)ولی قشنگ معلوم بود که واسه اون دعوا نکردم کلا اعصابم خیلی خرده... 

امسال اولین سالیه که دلم واسه مدرسه تنگ نشده! 

اصلا کتابامو جلد نکردم هیچی ذوق ندارم! 

خلاصه خیلی خسته ام... 

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید  

ادامه مطلب ...

ترول...!

دوستای خوبم ادامه مطلبم هست! 

 

کلاس درس!!! 

ادامه مطلب ...

دانلود و آکورد و متن آهنگ گل واژه از هایده و ابی

 

 

لینک دانلود باصدای هایده 

 

لینک دانلود با صدای ابی 

 

آکورد و متن:  

 

4/4 

 

Cm           A#            D#          Cm   

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس 

   

Cm           A#            D#           Cm    

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس 

  

Cm    C#            F                 Cm              F   

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن 

 

Cm    C#         F            Cm              F   

گل واژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن  

  

Cm           A#            D#           Cm   

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس 

  

 Cm           A#            D#           Cm   

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس  

 

Cm    C#            F                 Cm              F   

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن  

  

Cm    C#        F             Cm              F    

گل واژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن 

 

A#          Cm              A#               Cm  

عشق واسه من یه معجزس تو لحظه های بی امید 

   

  Cm        A#      Cm      #D   

تو صبح سردم مثل طلوع خورشید 

   

A#          Cm          A#               Cm   

فصل شکوفایی می شه تو باغ احساس منه  

 

 Cm        A#      Cm      #D  

ناجی قلبم عشق بدون تردید

دانلود و آکورد و متن آهنگ منو گنجشکای خونه از گوگوش

 

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود  

 

آکورد و متن: 

 

slow rock 6/8

 

E............Dm...........E........Am..................E....Dm...............E.........Am.......E  

ای چراغ هر بهانه از تو روشن ، از تو روشن      ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من  

 

E......F..................G..F..........G.............E...F.......G....................F.......G   

من و گنجشکای خونه دیدنت عادتمونه            از برای دیدن تو پر می گیریم از تو لونه  

 

E............Dm..............E..............Dm......E..........F............E.....................Dm   

باز میای که مثل هر روز برامون دونه بپاشی      منو گنجشکا می میریم  تو اگه خونه نباشی   

 

E...........F..............E.....F............................Am...................Dm...................E 

همیشه اسم تو بوده  اول و آخر حرفام            بس که اسم تو رو خوندم بوی تو داره نفسهام 

  

E.............F...............E...............F......................Am................................Dm.......E  

عطر حرفای قشنگت عطر یک صحرا شقایق       تو همون شرمی که از اون سرخه گونه های عاشق 

 

Am................E...........F........................Am..................E..........Am......E
شعر من رنگ چشاته رنگ پاک بی ریای            بهترین رنگی که دیدم رنگ زرد کهربائی

دانلود و متن آهنگ خالی ابی ورژن قدیمی و جدید

 


لینک دانلود ورژن قدیمی 

 

لینک دانلود ورژن جدید

 

متن:  

 

من ، خالی از عاطفه و خشم ... خالی از خویشی و غربت ... گیج و مبهوت بین بودن و نبودن 

 

عشق ، آخرین همسفر من ...  مثل تو منو رها کرد ... حالا دستام مونده و تنهایی من 

                  

ای دریغ از من ... که بیخود مثل تو گم شدم ... گم شدم تو ظلمت تن 

 

ای دریغ از تو ... که مثل عکس عشق ... هنوزم داد میزنی تو آینه ی من 

  

وای ، گریمون هیچ خندمون هیچ ... باخته و برندمون هیچ ... تنها آغوش تو مونده غیر از اون هیچ 


ای ، ای مثل من تک وتنها ... دستامو بگیر که عمر رفت ... همه چیز تویی زمین و آسمون هیچ 

 

با تو میبینم ... همه بود و نبود بیا پر کن ... منو ای خورشید دلسرد 

 

بی تو میمیرم ... مثل قلب چراغ نور تو بودی ... کی منو از تو جدا کرد

خدایا کفر نمیگویم...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید 

 

خدایا کفر نمی‌گویم،

پریشانم،

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!

مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!

اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای ‌تکه نانی

‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌

و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته

به سوی ‌خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی

لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف‌تر

عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌

و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی‌ بشر گردی‌

ز حال بندگانت با خبر گردی‌

پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است…

          دکتر علی شریعتی جونم                        

دانلود و آکورد و متن آهنگ دیوار از فرامرز اصلانی

 برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود 

 

آکورد و متن:  

4/4 
 

Em...............B.................Bm...................................D.......Bm7........Bm
یه دیواره ، یه دیواره ، یه دیواره.............................یه دیواره که پشتش هیچی نداره

Bm.......F#7..........F#.........G.............................D.....................A...........
توک دیوارو پوشیدن سیه ابرون نمی یاد...................دیگه خورشید از توشون بیرون

Em.................B.......................Bm.........................D........Bm7....................
یه پرنده س ، یه پرنده س ، یه پرنده س...................یه پرنده س که از پرواز خود خسته س

Bm.....F#7.....F#......G................................D.......................A......
بن بالشو بستن، دست دیروزا نمی یاد.....................دیگه حتی به یادش، فردا

F#7..........F#..................G.............................A......................................G
یه روز، یه خونه ای بود که تابستونا.....................روی پشت بومش، ولو می شد خورشید

F#7.....F#..................G...............................A.............................G
درخت انجیر پیری که تو باغ بود..........................همه کودکی های منو می دید

Em...........B................Bm............................D........Bm7.......Bm
یه آوازه ، یه آوازه، یه آوازه...........................یه آوازه که تو سینه م شده انباری

Bm.........F#7......F#.........G..........................D.............................A
اشکیه که می چکه روی گیتار........................به اینها عاقبت کی گیرد این کار

Em............B.................Bm.....................D...........Bm7.........Bm
یه مردابه ، یه مردابه ، یه مردابه....................یه مردابه توی تن از فراموشی

Bm.............F#7.......F#.........G......................D...............................A
چراغی که میره رو به خاموشی.....................نگردد شعله ور بیهوده می کوشی