همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

و قلب برای زندگی بس است...

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد

و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت

روزی که کمترین سرود

بوسه است

و هر انسان

برای هر انسان برادری ست

روزی که دیگر در های خانه شان را نمی بندند

قفل افسانه ای است

و قلب برای زندگی بس است...

                                                 احمد شاملو



سلام دوس جونیام

آهنگ یارم بیا گروه کیوسک رو که برای دانلود گذاشتم اولین آهنگیه که آکوردشو خودم کاملا در آوردم!!!

دانلود و آکورد و متن آهنگ یارم بیا از گروه کیوسک و محسن نامجو

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید



لینک دانلود با صدای گروه کیوسک


لینک دانلود با صدای گروه کیوسک و محسن نامجو


آکورد و متن:

ریتم:2/4

2{Em-Bm-Gb-Bm-B}

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

Bm           Em
(دلبر جانمه ماه تابانمه

B-Bm            Gb
به پیش من بیا بیا)2

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

 Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

Bm             Em
(از بدخشانمه آرام جانمه

B-Bm            Gb
به پیش من بیا بیا)2

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

 Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا

2{Em-Bm-Gb-Bm-B}

Bm           Em
(آی یارم بیا دلدارم بیا

B           Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا آآآ

Bm           Em
آی یارم بیا دلدارم بیا

Bm               Gb
دل میل تو داره سزاوارم بیا)2

اولین پست سال 93

سلام دوستای گلم

خوبید؟!

ببخشید یه ذره دیر اومدم آخه همش توی عید سرم شلوغ بود...!

راستی سال نو بهتون خوش گذشت؟!

به من خوش گذشت...کلا امسال ، سالیه که خوب شروع شده و من تصمیم گرفتم که خیلی چیزا رو عوض کنم نمونش خیلی از ویژگیای خودم، فک کنم همینم باعث بشه که رفتار خیلیا هم با من عوض بشه...!

هفته ی اول عید که عید دیدنیا بود و هفته دومشم رفتیم دهملا...همش خوب بود!

دو تا چیز توی عید خیلی خوشحالم کردن یکی اینکه بابام بهم عیدی گوشی داد و یکی اینکه عمه ام اینا که اومده بودن خونمون من واسشون ساز زدم و دومادشون که آهنگسازه کلی تشویقم کرد و خوشش اومد و عمه ام هم که خیلی خوشش اومده بود بهم 20 تومن پول داد!!!!

ولی وقتی که مدرسه ها میخواست شروع بشه عزا گرفتم آخه از هفته ی دیگه امتحان میان ترمام شروع میشه ولی الان دوباره عادت کردم!

اینم یه عکس از باغ همین عمه ام که توی دهملاست...



دوس جونیام ممکنه به خاطر امتحانا خیلی کم بیام شما ببخشید...!

بای بای

دانلود و متن آهنگ شیروونی(وای وای)از رستاک حلاج

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید



لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:4/4

E             Am
(یه روز سرد زمستونی

Am                          E
از اون روزای خوشگل بارونی

E                    Am
با چشم گریون،تک و تنها

ََAm                          E
نشسته بودی زیر یه شیروونی)2

F                   G
یادته گفتی دوسم داری

E                     F
تا آخرش کنار من میمونی

ٍٍE               Am
(وای وای گولتو خوردم

Am                       E
وای وای از خوشی مردم

ٍٍE                 Am
منو بگو که خیال کردم

Am                 E
با حرفام دلتو بردم)2

Am-E-Am-F-G-Dm-Am} 2}

ٍٍE               Am
یه روز خوشگل بهاری

Am                    E
شنیدم دوباره بی قراری

ٍٍE                      Am
زیر همون شیروونی نشستی

Am                    E
زار میزنی که منو نداری

F                          G
اما تو خودت خواستی عزیزم

E                        F
دیگه داری از من چه انتظاری

وای وای...(2)

{Am-E-Am-E-Am-E}

Am-E-Am} 2}

گوش کن

ٍٍE                      Am
بقیه اش دیگه قابل خوندن نیست

Am                          E
ترانه که جای متلک پروندن نیست

ٍٍE                        Am
با اینکه نیت من دلتو سوزوندن نیست

Am                                E
کنار تو دیگه جایی واسه ی موندن نیست

ٍٍE                                 Am
شنیدم بازم میشینی زیر اون شیروونی

Am                              E
واستم فرقی نداره برفه یا بارونی

ٍٍE                                 Am
گونه هات خیسه بکن پلکاتو قیرگونی

Am                                     E
یه روزم منو فروختی به همین ارزونی

ٍٍE                                  Am
از کدوم کولی شنیدی منو تو مال همیم

Am                                   E
اگه بازم شروع کنیم نمیشه مثل قدیم

ٍٍE                                     Am
پس بیا دیگه واسه هم بیخودی قصه نگیم

Am                                  E
واسه یه بارم شده دیگه بیا بچه نشیم

وای وای...(2)