همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

یه مطلب جالب!!!!

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

ببخشید که بی معرفت شدم و نمیام (دلیلش که اصلا درس نیست ولی کلا سمت هیچی نمیرم!!!! نمیدونم چرا؟!)

حالا بیخیال!!!

جایزه شاگرد اولیمو مدرسمون بهم یه کارت هدیه چهل هزار تومنی دادن خیلی خوشحال شدم واقعا عالی بود!!!!!!!!

راستی یه لینک تکونی مختصری هم کردم اکثرا به خاطر این بود که یه مدتی نبودن و بعضیا هم فقط میان و میگن آپم و یه دونه از این نوشته ها تو کامنتشون میذارن!

....................................................................

دوستان اون عکسی که اون پایین گذاشتمو سی ثانیه به نقطه های وسط بینی دختره نگاه کنید و بعد به دیوار نگاه کنید و چند بار پلک بزید خیلی جالبه!!!!!




آهنگ حال و روز رستاک که واسه دانلود گذاشتم توصیه میکنم گوش بدید!

دانلود و آکورد و متن آهنگ حال و روز رستاک حلاج

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


4/4

D#m                  

چشماتو بستی بغض کردم


A#m                             

چشماتو واکردی دلم ریخت


Cdim

تا اخم کردی اشکم اومد


 A#m              Cdim       

رفتی که برگردی دلم ریخت


#A#m           F
هربار با من قهر کردی


A#m             Cdim                                                    

قرصای اعصابم عوض شد


A#m          D#m                                                   

اونقدر خوابت دیدنی بود


#A#m                C         

که ساعت خوابم عوض شد


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim

آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 
چیزی نگو راحت بسوزم


A#m                    D#m                        
بارونی سفید و شال خاکستری تو دوست دارم


A#m        Cdim     D#m          
باور نکن دیوونگی مو ناباوری تو دوست دارم


A#m     A#  D#m7       D#m                                            

هنوز بعد از این همه سال میبینمت دست پاچه میشم


A#m         Cdim      D#m       
زل میزنن چشای آبیت غرق دوتا دریاچه میشم


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim
آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 

چیزی نگو راحت بسوزم

یه روز خوب یه روز بد....!

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

دیروز خیلی خیلی خوش گذشت آخه کلی با دوستام برف بازی کردیم

همش میخندیدیم مخصوصا که یه دونه ازین دستگاه ها که کفشو واکس میزنن پیدا کردیم و سارا عین عقب افتاده ها کفششو که قهوه ای روشن بود زد سیاه کرد خخخخخخخخ

امروزم که تعطیل بود و تنها خوبیش این بود که دیروز درس نخوندم وگرنه کل امروزو بیکار بودم!

جدیدا حس میکنم که باید به خیلیا بگم خلایق هر چه لایق!

دو روز پیشم منو واسه المپیاد 6 تا از درسا خواستن و هرچی من گفتم نه مدیرم قبول نکرد و باعث شد من جلوی خودش و 20 تا از بچه های دیگه به گریه بیفتم!

اونوقت خیلی جالبه فک کرده من اعتماد به نفس ندارم و فک میکنم رتبه نمیارم ولی من بهش گفتم خانم من وقتشو ندارم

آخه خداییش مگه میشه آدم تفریحشو به خاطر درس از دست بده؟!

اعتراضم زدم ولی هیچکی جوابی بهم نداد فک کنم معدلمو درست نکن ولی به درک اصلا برام مهم نیست!!!!

یه جمله بود که چند وقت پیشا گذاشته بودم و الان دلم میخواد به خیلیا بگمش:

به بعضیا باید گفت

اونایی که شما باهاشون میگردین

راه رفتنو از ما یاد گرفتن!(خواهشا کسی خود درگیری نداشته باشه)

راستی آهنگ ونک تجریشو که گذاشتم واسه دانلود بگیریدش خیلی قشنگه

دانلود و آکورد و متن آهنگ ونک تجریش از آرشا

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Dm                            Am

ساعت ۵ عصره من با یه شالو پالتو


Am                                Dm

 دست تو را گرفتم راه افتادم تو مترو


Dm                              Am

راه افتادم کنارت تهران بهم بچسبه


Am         F                               Dm
اونقدر هواییم کنی اونقدر باهات بیام که

Dm                                     Am

یه روز اگه نباشی تجریش برات بمیره


Am                                    Dm

ونک همین که رفتی ذات الریه بگیره


Dm              A7                  Am

بخند بگو روانی ببین به چی دلخوشه


Am           F                       Dm
بخند میبینی بی تو تهران منو میکشه

Dm            A7                  Am

عاشقتم دفاع کن لطفا ادامه بده


Am           Bb                        Dm

خودکشی میکه شهر با من ادامه بده


Dm                A7                     Am

خودت بهم بفهمون تفریح بی تو مرگه


Am              F                         Dm

تهران را خوب مرور کن اونقدر منو ببرکه


یه روز...

روزی...


روزی ما دوباره کبوترهایمان را

پرواز خواهیم داد

و مهربانی

دست زیبایی را خواهد گرفت

و من آن روز را انتظار می کشم

حتی روزی که نباشم.

                                                 احمد شاملو

سلام دوس جونیام معدلم 19.70 شد و شاگرد اول شدم!!!!

البته معدلم بالاتر میشد ولی انضباط بهم دادن 18 و مهارت زندگی(که نمیدونم چیه!)دادن 19

احتمال قوی شنبه برم اعتراض بزنم!

فعلا بای!

دانلود و آکورد و متن آهنگ شرابی از رستاک حلاج

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

[Bm - Em - Gb - Bm]

Bm                Gb                     Em             Bm                                   
شرابیه موهاش چشاش آبیه ... یه جا بین مستیو بی خوابیه

Bm               Gb                Em          Bm                                        
فقط زیر بارون قدم میزنه ... چقد زندگی رو بهم میزنه

Bm                Gb                        D                  G                                  
(یه کهنه شرابه که سی سالشه ... به جز من یه میخونه دنبالشه

G7            Gb                      D                G    -  A                         
یه کهنه شرابه که این سالها ... گمون میکنم بهترین سالشه) 2

[G - D - Gb - Bm - A-G - D - Gb - Gb7]

Bm              Gb             Em                D                                       
مثه آخرین روز شهریوره ... همه ترسم اینه بره بگذره

Bm                      Gb            Em                D                                  
دلم با نگاهش گلاویز شد ... چشاشو یه آن بست پاییز شد

Bm              Gb             Em                D                                       
مثه آخرین روز شهریوره ... همه ترسم اینه بره بگذره

Gb7                     Gb            Em                D  - A                            
دلم با نگاهش گلاویز شد ... چشاشو یه آن بست پاییز شد

یه کهنه شرابه ...