همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

هیچ آرزویی تو دلم نیست...

ریدم من توی این وضع

حالم خوب نیست توی این شهر

میخوام برم، من ازینجا

من میرم راحت، راحت ازینجا


فقط میخوام برم...مهم نیست کجا

یه محل دیگه، یه شهر دیگه، یه کشور دیگه، یه دنیای دیگه

فقط برم...

نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 19:53

یادته یه روزگاری ازت خواستم من رو اون گوش شنوای دردهات و محرم اسرارت بدونی و باهام حرف بزنی تا سبک بشی ؟ یادته بهت گفتم که هرگز از اعتماد به من پشیمون نخواهی شد و اینکه من میتونم اون " یک نفر" ی باشم که داشتی اون زمان تو زندگیت به دنبالش میگشتی ؟ یادته حتی خواستم باهات از طریق ایمیل در ارتباط باشم و حتی صفحات نخست مقدس ترین کتاب زندگیم رو در تاریخ 26 مارس 2022 به ایمیلت ارسال کردم تا تو به عمق صداقت قلب و روح من پی ببری ولی تو حتی با یک "سلام" پاسخ من رو ندادی ... یادته اینها رو ؟

دلت یه منجی میخواست ..دلت یه داستان و یک حرف جدید برای خوندن میخواست ...دلت یه گوش شنوا برای گوش دادن و شنیدن داستانهای قلبت و دلتنگی های خفه کننده و گلایه ها و غر زدنهات بر سر آسمون و زمین و زمان میخواست ... دلت یه نوری میخواست که قلب شکسته و زخم خورده ات از نو دوباره به زندگی برگرده ...

و من خواستم همه اونها برات باشم ... اما تو چه سرد و بی رحم اون دست دوستی رو پس زدی و دوباره از نو به تنیدن کلاف سردرگمت در این دنیا ادامه دادی . من هنوز هم همون آدمم و هنوز هم حاضرم که با جون و دل گوش شنوا و دست یاری دهنده برای تو باشم اگه فقط خودت دلت بخواد . میخوای از شهر و کشورت بری ؟ هرچند هرگز و تا ابد این توصیه رو به هیچ موجود زنده ای نمیکنم اما اگه دلت بخواد ، برات این کار رو هم خواهم کرد ... اگه و تنها اگه خودت بخوای مریم عزیز ...

انصافا یادم نبود!

mileena جمعه 16 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 22:41 http://mileena.blogsky.com

من رفتم از این کشور .. الان سوئدم

به به موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد