همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عدم اعتماد

آیا من بد دل شدم؟!

و در هر موقعیتی فکر میکنم که هیچ گربه ای محض رضای خدا، موش نمیگیره؟!

نمیدونم والا...مثل مکس دچار منگیجه شدم و خیلی دلم میخواد برم رو میز وایسم!!!!

اصن ضد آدمیزادم! 

برخوردم تقریبا اوکیه ها ولی از درون علاقه ای به ارتباط گرفتن با آدما ندارم...

چی بگم والا...؟!

ازون وقتاییه که بدجوری انرژیم تحلیل رفته :):

نظرات 3 + ارسال نظر
Mamazi یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 00:49 http://Www.Mamazi79.blogsky.com

من نمیگم بزار بقیه ازت سو استفاده کنن ولی باهاشون ارتباط برقرار کن حتی برای خودت یا خالی کردن چیزایی ک تو دلو مغزته هیچی بهتر از حرف زدن با یکی دیگ ادمو خالی نمیکنه

دیگه حرفم نمیاد با آدما، اصن حرفی ندارم!!!

بهزاد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 20:15

داری عاقلتر میشی
همه بفکر خودشونن منم پیام میدم یا از تنهاییه یا یه موضوعی هم نظریم دوست دارم به اشتراک بذارم .شایدم بخاطر دوستی خیلی ساله س نمیدونم.
خلاصه وقتی دلشون تنگ میشه که لازمت دارن

اوهوم همه به فکر خودشونن!!!
دادا کلا نوع ارتباطات عوض شده :/
همه چی فِیکه!

Erf چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:44

وگفت: عبادت ده جزو است. نه جزو گریختن از خلق، و یک جزو خاموشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد