همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

بطالت

روزای به شدت بی هدف!

بیکار و بی برنامه...بدون هیچ حرفی برای گفتن!

و اینکه انقد زیاد با خودم مواجه شدم، جذابیتی نداره!!!

دوس دارم انقد سرگرم باشم که اصن فرصتی برای فک کردن نداشته باشم :)

دوس دارم پول دربیارم ولی توی همین مدت کوتاه، انقد فضاهای کاری بنجلی رو تجربه کردم که دلم نمیخواد هیچ بنی بشری رو ببینم :/

دوس دارم بازم از ته دل بخندم!

دوس دارم یه ۲۲ ساله ی نرمال باشم!!!

ولی اکثر مواقع یا ۶۰ سالمه یا ۶ سالمه -__-

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:15

مریم گاهی لازمه تجربه بدست بیاری .هیچ وقت همون سالهای اول هرچقدر هم توانایی ت بالا باشه پول زیاد بدست نمیاری
من خودم ۳ ماهه پولی دریافت نکردم از ۹ صبح تا ۱۲ شب هم کار میکنم ولی خودم میدونم که دارم خیلی چیزها یاد میگیرم که فکر میکردم خیلی راحته و بلدم و همچنین رزومه میشه- زندگی خیلی مضخرفه ایده آل بدست نمیاری چون تو مملکت ایده آلی نیستی

دادا ظرفیتم کم شده :')
دیگه صبر ندارم و این خیلی بده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد