همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عشق

واژه ای که گمونم تا الان انقد زیبا حسش نکرده بودم!

چرا که شخمی ترین اتفاق ممکن رو هم برام پر از حس و حال قشنگ کرد

"کرونا و اینا باعث شد کاملا مطمئن مطمئن مطمئن بشم که دوست دارم و میخوامت"

عشق، زیباست...نقطه، سرِ خط

نظرات 4 + ارسال نظر
Gk چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 21:02 https://ascannerdarkly.blogsky.com/

حالا عاشق کی شدی؟:))

یه بنده خدایی!
که کرونا گند زده به روزگارمون

بهزاد جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:50

جدید یا قدیم؟

شخص معشوقو میفرمایید دادا؟!
اگر آره، جدید نیس

شقایقِ دلزده از احساس یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 00:30 https://llyouaremysunshinell.blogsky.com/

عشق !
واژه ای که نمیدانم .
فرهنگ واژه ها پاسخگوی نیازِ من به کشف تعریفی از عشق نیستند ...
من .
عشق .
رابطه ای در میان نیست .
من ، مستقل از همه چیز .
سازِ دیوانگی میزنم ...
قاااار قااار ...
عشق مرده است .
عشق مرده است .
://///////////////////////

عشق سخت ترین حس دنیاست...ازش تا میتونی دوری کن! :(((
قار قار! عشق جانگیر و بیهودست

Ali_MJfollower پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 09:56 https://thisistheman15.blogsky.com

چقدر کوتاه ... چقدر زیبا و چقدر آشنا و صمیمی ...

عشق ... آشناترین و ناشناخته ترین احساس گیتی هنوز و تا همیشه برای من ...

در دهمین سالگرد سبزترین و زیباترین اردیبهشت همه هستی ، در حالیکه در این گوشه دور افتاده جهان هنوز مست و مدهوش عطر بهار نارنجهای فراموش ناشدنی لحظه دیدار آن معشوق جاودان و فراموش ناشدنیم ، برای تو مریم عاشق ، عاشقانه ترین لحظات و ماندگار ترین خاطرات رو از اعماق قلبم آرزو میکنم ...

مررررسی از لطفت...امیدوارم همه چی برای همه درست شه :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد