همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ پروانه ی من از فریدون فروغی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


دانلود و متن:


6/8 سنگین


[Dm  -  F  -  Eb  -  Dm  -  A]


Dm            Eb                   F                     Dm

خواهم تو شوی محبوب دلم ... چون نرگس من دیوانه ی من


Dm                 Eb                     F                   Dm

رویت رخ من سویت ره من ... هستی چو بهشت کاشانه ی من


Dm       Gm       C                   Dm     Gm        C    

پروانه ی من    پروانه ی من ... بی تو چه کنم     مستانه ی من


Dm                Eb                  Dm                Eb   

آوای تو شد هم نغمه ی من ... ای لاله ی من بردی دل من

نظرات 1 + ارسال نظر
معصومه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 http://maasrez.blogfa.com/

رؤیاهایم نیز با من غریبه شده اند ... هروقت سراغشان را میکیرم خیالى بودنشان را به رخم میکشند‏!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد