همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

یه سوال دارم!!!

سلام دوست جونیام 

امروز یه سوال دارم!!!!!! 

سوال اینه: توی خواننده های قدیمی (دهه ۵۰ و قدیمی تر) از کدوما خوشتون میاد؟!  

 

 

 

جواب خودم: فریدون فروغیکوروش یغماییفرهادفرامرز اصلانیهایدهویگن 

نظرات 42 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 http://parvaz650.iran.sc

سلام به مریم جون
تو هر دهه ای فقط گوگوش جونم

به به!!!!

معصومه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 http://maasrez.blogfa.com/

دوست داشته باشید کسانی را که به شما پند میدهند
نه مردمانی که شما را ستایش میکنند . . .

:)

معصومه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 http://maasrez.blogfa.com/

سلام

گوگوش - ابی - داریوش-قمیشی

بله بله!

فرشته یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 http://sunshine77.blogsky.com

راستش زیاد از خواننده های قدیمی خوشم نمیاد ولی اگه بخوام بگم شاید فقط از یه آهنگ هایده خوشم میاد(سوغاتی)

منم اون آهنگشو خیلی دوست دارم!

mona یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 http://3noghtestan.blogsky.com

فرامرز اصلانی...عاغا من نمیدونم کیا دهه 50یی ان!!ولی از قدیمی ها عاشق ابی ام و فرامرز جووووووون

ایول فرامرز اصلانی!!!!!!

مرضیه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

اگه مثل بقیه بخوام چندتا بگم ابی و معین (البته فقط آهنگ همدمشو دوس دارم)

بله!

هوشمند یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 http://lordworld.blogsky.com/

سرورشون
ابی

حالا چرا اینقدر با تعصب؟!

افسانه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 http://gtale.blogsky.com/

دوست داشتَنت معادله ای ست که نفس هایم را اثبات می کند . .

سارا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 http://WWW.SARA-GOLI.BLOGSKY.COM

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید!
طالع بینی چینی! ..
فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ای کاش تقلب نمی کردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه کند!!
کسی که این پیام را ارسال کرده گفت که آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!
این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!
پیام را یکجا تا پایا ن نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را که مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
4- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا
فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در
جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
6- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را که در ردیف 2 نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی که نامش در ردیف 3 قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی که نامش در ردیف 7 قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4-شخص شماره 4 کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5-شخص شماره 5 کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
6-شخصی که نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!
واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!
این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی که آنرا میخوانید ارسال کنید.
اگر این کار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد..

ول کن بابا

سارا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 http://WWW.SARA-GOLI.BLOGSKY.COM

اول از همه هایده
ابی
کورش یغمایی
افشین مقدم
گوگوش
و.....

به به به به!!!!

مرضیه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 http://biitafavot.blogfa.com

من اهنگ قدیمی گوش نمیدم یعنی صداشون به دل نمیشینن ، ملودی های زیبایی ندارن

عزیزم وقتی گوش نمیدی دلیل نمیشه اینجوری دربارشون حرف بزنی!!!! :)

هوشمند یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://lordworld.blogsky.com/

ابی از تمام وجود مایه میزاره کیو دیدین که از ته اعماقش فریاد بزنه
i love you ebi

باشه بابا!!!!!

پرنیان حامی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:40 http://manneveshteha2.persianblog.ir/

سلام مریمی [:S004

من زیاد اهل آهنگ و اینا نیستم راستش

:)

علی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://shalvarjin.niloblog.com

فرهاد

:)

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:30 http://pises.blogfa.com/

سلام مریم جون من فقط فرامرز اصلانی رو دوست دارم راستی زنگ زدید برای جمشریه مدرسه؟؟؟؟؟؟

بابا چرا همه توقع دارین من زنگ بزنم

علی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:45 http://shalvarjin.niloblog.com

سلام خوبی ؟ یه سوال می شه بهم بگی چجوری وقتی آدرس وبلاگتو وارد می کنی اون بالا ی بالا عکس قلب میاد میشه بهم بگی؟

من بلاگ اسکایم تو نیلو بلاگ نمیدونم اون چه جوریه!!!!

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:12 http://pises.blogfa.com/

باشه من فردا زنگ میزنم معصوم گفت این هفته نمیتونم بیام ولی هفته دیگه میام ما هم از هفته دیگه باید بریم مدرسه نمیدونم چی کار کنم اگه انقدر کم باشیم نمیبرن

همراه میبریم زیاد میشیم غصه نخور!

علی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:13 http://shalvarjin.niloblog.com

مرسی ولش کن .

باوشه

پرنیان حامی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:15 http://manneveshteha2.persianblog.ir/

شیراز عزیزم

الان چه حسی داری از آشنایی با من ؟

من عاشق شیرازم خیلی حس عجیبیه!!!!
نه خداییش خیلی خوشحال شدم از اشنایی با تو!!!!

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:18 http://pises.blogfa.com/

ببین چند نفر رو میتونی بیاری که فردا بهشون بگم ببینم قبول میکنن یا نه تا شب بهم خبر بده چند نفر میان

دلاور امشب خبرت میکنم!!!!!
تو هم جند نفرو پیدا کن!!!!

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:22 http://pises.blogfa.com/

باشه ببینم چی میشه ولی قول نمیدم بتونم آدم جمع کنم

ایول

پرنیان حامی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:26 http://manneveshteha2.persianblog.ir/

ممنون عزیزم ؛

تو هم منو با خودت آشنا کن

پروفایلم خیلی کامل در خدمت شماست

پرنیان حامی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:37 http://manneveshteha2.persianblog.ir/

پروفایلت کجاس؟

خاطره یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:24 http://khaterehfunny.blogsky.com/

نمی دونم

پروفسور یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:36 http://happy.iran.sc

خو راستش من تاحالا آهنگ اینا رو نشنیدم!!!:)

baran یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:34 http://lovestory501.blogfa.com/

دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که،
نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !

کیمیا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:03

سلااااام
من فرهاد رو دوست دارم نظرت؟منظورم اینه تو کدوم رو دوست داری؟؟؟

گفتم که

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:50 http://pises.blogfa.com/

ماری چی شد.من به فاطمه مالکی گفتم اون میاد تو چی کار کردی؟؟؟؟؟اگه شماره نامنی و بچه های دیگه رو داری بهشون بگو من شماره هیچکدوم از والیبالی ها رو ندارم

منم ندارم ولی سارا شاید داشته باشه امروز که دیدمش بهش میگم!!!!!

شقایق یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:41 http://pises.blogfa.com/

شما 8نفرید یا کلا 8 نفر شدیم؟مرضیه هم میگه شاید بخوایم با خانواده بریم بیرون اگه نریم میام شما دقیقا چند نفرید؟

ما ۸ نفریم

خاطره یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:43 http://khaterehfunny.blogsky.com/

_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%____________

هیلدا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

عباس قادری هایده
قمیشی(دهه50هس؟)

نمیدونم

سمانه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 http://samane1997.blogfa.com

باورت میشه من آهنگ قدیمی گوش دادم ولی نام خوانندههه رونمی دونم!!
ولی درکل ازآهنگ های داریوش خوشم میاد...

:D

علی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:39 http://shalvarjin.niloblog.com

وقتی که تمام شیرها پاکتی اند



وقتی همه ی پلنگ ها صورتی اند



وقتی که دوپینگ پهلوان می سازد



ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند

بله!

علی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:17 http://shalvarjin.niloblog.com

طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه:
آقازاده دانشگام میرن؟
طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه!

:D

علی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://shalvarjin.niloblog.com

این ینی چی؟!

سهیل دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:02 http://Titbit.BlogSky.Com

عمرو دیاب..

من نمیشناسم!!!!

سهیل دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:48 http://Titbit.BlogSky.Com

گفتی نمیشناسی عمرو دیاب کیه.. وظیفه م دونستم کمی از این خواننده مطرح و محبوب دلهای عاشقان حقیقی، براتون مطلب بذارم، که خودش در حد چنتا پسته!
خلاصه ببخشید، اگه خیلی طولانی ـه..

"آشنایی با پادشاه خوانندگان پاپ شرقی با طعم سالسا"
عمرو دیاب "Amr Diab"
حدوداً 50 ساله - اهل مصر
عکس:
http://s1.picofile.com/file/7890400321/AMR-DiAB.jpg

مقاله یک روزنامه نگار آمریکایی درباره اولین مواجهه خود با یکی از ترانه های عمرو دیاب:

این مقاله از روزنامه کریسشن ساینس مانیتور آمریکا انتخاب شده که در اون یه خبرنگار توضیح میده چطور با شنیدن اتفاقی ترانه نورالعین به عمرو علاقه مند شده. اون نتیجه

میگیره که سلیقه موسیقایی شرق و غرب که ظاهرا با هم در جنگ هستن به هم نزدیک شده و همین میتونه باعث ایجاد تفاهم و صلح بشه:

" اولین باری که موسیقی سالسای عربی رو شنیدم در یک تاکسی در دبی بود. یک اهنگ افسانه ای از ضبط پخش میشد. اول ضرب اهنگ اسپانیایی طبلها و بعد همنوایی

گیتارهای فلامنگو! ریتمی شبیه چیزی که من باهاش در تگزاس بزرگ شده بودم ولی زیر و بم صدای خواننده و حروف حلقیش میگفت که این فقط میتونه یه ترانه عربی باشه.
بتازگی حادثه 11 سپتامبر اتفاق افتاده بود .رسانه ها بطور شبانه روزی جنگ بین فرهنگهای غربی و عربی رو تبلیغ میکردن. ولی من با یه چیز کاملا متفاوت روبرو شده بودم. به

جای جنگ اینجا اختلاط فرهنگها بود و البته در مجلل ترین شکلش!
راننده با افتخار گفت: "این عمرو دیابه. ریکی مارتین دنیای عرب!" من موسیقی ریکی مارتین رو میشناختم. نه! اون ریکی مارتین نبود، خیلی بهتر از اون بود. سر راهم تو

فروشگاه فرودگاه هر چی سی دی و کاست عمرو بود جمع کردم و با خودم بردم...
من از اونجا عازم کابل بودم. توی کابل راننده افغانیم وقتی نوار رو گذاشتم تو ضبطش و شروع کرد به خوندن درحالیکه انگشتش رو به نشانه عالی بودن ترانه بالا برده بود و

کاملا هیجان زده نشون میداد به زحمت و با تنها دو کلمه انگلیسی که بلد بود بهم گفت " ممنون اقای اسکات... ممنون!" و اینجوری بهم فهموند که دیگه نوارمو نخواهم دید.
...با اینکه خواننده های ایرانی هم سالسا خوندن ولی پیشگام سالسای شرقی عمرو دیاب هست . آلبوم "برگزیده ترانه های عمرو دیاب" در آرشیو هر کسی که به موسیقی جهان

علاقه مند هست باید موجود باشه. حتی دوستای من اغلبشون میتونن ترانه نورالعین رو به عربی بخونن.

* * * * * * * *
§ زندگی نامه هنری عمرو دیاب

این ستاره به طور قاطع و در طول همان سال با بازی کردن در فیلم "الافاریت" هیولاها, توانست هنر خویش را در بازیگری نیز ثابت کند.
بعد از آن، با آلبومهای پرفروشی همچون: "حبیبی" (1991)، "ایّامنا"(1992) و "یا عمرنا" (1993) به موفقیت های خویش افزود.

عمرو در سالهای 1992 و 1994 دو نقش دیگری را در عرصه سینما در فیلمهایی تحت عنوان "آیس کریم فی جلیم" بستنی در جلیم و "ضحک ولعب وجاد وحب" خنده و

شوخی و جدیت و عشق (که به عنوان فیلم آغازین جشنواره فیلم مصر انتخاب شد و او در این فیلم با بازیگر معروف و نامدار مصر یعنی عمر الشریف همبازی بود) ایفای نقش

کرد.

هنر موسیقی عمرو دیاب شکل گرفت و با هدف موفق و برتر بودن در موسیقی به رشد و ترقی ادامه داد. وی با ادامه دادن به کار خویش آلبوم "ویلومونی" و من را سرزنش می

کنند را در سال 1994 منتشر کرد. عمرو دیاب به طور رسمی شهرت و عنوان ابر ستاره دنیای عرب را با انتشار آلبومهای "راجعین"(1995) برگشتیم و آلبوم معروف "نور

العین"(1996) نور چشمانم به دست آورد بیشتر آلبوم های عمرو دیاب به هنگام فروش به رقم های نجومی رسیدند ، آلبوم نورالعین , لقب پرفروشترین آلبوم را نه تنها در بین

کشورهای عربی , حتی در بیشتر کشورهای دنیا گرفت ، به طوری که ترانه ی حبیبی به صورت انگلیسی در کشورهایی مانند; هند آرژانتین , شیلی , فرانسه و جنوب آفریقا اجرا

شد.

معروفترین ترانه های عمرو ترانه های یا عمرنا, ای زندگی ما ، یلومونی , من را سرزنش می کنند ، و هی عامله ایه , و آن دختر در حال انجام چه کاری است ، ولا على باله , به

هیچ عنوان در خیالش نیست ، نور العین , روشنایی چشمان ، میال, خواهان ، قمرین , دو ماه ، قلبی , قلب من ، عودونی , باعث شدند که من عادت کنم ، بحبک اکتر, تو را بیشتر

دوست دارم ، انا عایش , من زندگی می کنم ، علم قلبی , به قلب من بیاموز و ترانه های بیشمار دیگری است .

عمرو دیاب بعد از اجرای آلبوم کوبنده "قمرین"(1999) توانست دنیای موسیقی را برای لحظه ای , تنها مبهوت خویش سازد.عمرو دیاب توانست با همکاری دو خوانده دراین

آلبوم دویتو متحیر کننده ای را خلق کند ، یکی با الجرین فرنچ بر اساس ترانه "قلبی" و همکاری خواننده الجزایری شب خالد و دیگری با ترانه "بحبّک اکتر" با همکاری خواننده

اسپانیایی گریگ آنجلا دیمیتریو .

سالهای 2000،2002،2003 شاهد نتیجه ی تمام تجارب گذشته وی بود که باعث نشر آلبومهای با شکوهی همچون "تمّلی معاک"، "اکتر واحد" و "علّم قلبی" شد ، به طوریکه

وی کیفیت صدای آوازش را با ترکیبی گیج کننده از حس آهنگساز و نظم موسیقی حک کرده است.
عمرو همیشه علاقه مند به نوآوری فرم و سبک موسیقی جدید بوده است.
وی تم و سبک موسیقی عربی شرقی و ضرب ، نظم و ترتیب موسیقی غربی را با یکدیگر مخلوط و یکی کرده است.

عمر دیاب در سال 1997 توانست به سه جایزه در جشن های سالیانه ی عربی دست پیدا کند ، که عبارتند از: بهترین کلیپ , بهترین ترانه و بهترین خواننده.

در سال 1998 عمرو موفق به دریافت جایزه ی موسیقی جهانی در شهر موناکو به خاطر ترانه ی نورالعین شد ، عمرو در شرایطی این جایزه را دریافت نمود که خوانندگان بزرگ

دیگری همچون , سلندیون و ماریا کاری نیز در این مسابقه شرکت کرده بودند.
عمرو توانست به عنوان اولین خواننده ی عربی به این جایزه دست پیدا کند.

همچنین او برای دومین بار توانست به جایزه ی میوزیک وورلد در سال 2001 برای ترانه ی اکتر واحد دست پیدا کند, ترانه ای که بیشترین فروش را در کشورهای عربی داشت.
همچنین توانست جایزه پلاتین برای آلبوم "نور العین" دریافت کند.

البته عمرو این معروفیت را به راحتی به دست نیاورد . او در هر دوره از مشهوریت خود , با بحران ها و شایعاتی نیز رو به رو شد.
او متهم به فاسد کردن سلیقه ی جوانان توسط ترانه هایش است'' ''او از هیچ هنری برخوردار نیست و معروفیت او تنها بر حسب شانس بوده است!
این حرفهایی بود که روزانه در روزنامه های مصری به چاپ می رسید ، ولیکن عمرو دیاب , با کوشش و تلاش توانست به همگان ثابت کند که دارای زیباترین هنر و صدا می

باشد.

او توانست با زیرکی تمام و با آوردن موسیقی جدید در ترانه های خویش و نیز حتی با تغییر در لباس ها و مدل موهایش ، اکثر جوانان مصر و دنیای عرب را شیفته ی خویش کند.

به طوری که بیشتر جوانان خواستار تقلید از مدل مو و لباس های عمرو شدند . عمرو دیاب در مورد شایعاتی که در موردش گفته می شود چنین می گوید : من خودم را بهتر از هر

کس دیگری می شناسم , و به نقاط ضعف و قوت خویش آشنا هستم و هیچ انسانی کامل نمی باشد. ولیکن من هنر و موسیقی را دوست دارم و عاشقانه به ترانه خواندن عشق می

ورزم من حدود ترانه های خویش را می شناسم و قبل از اجرای هر ترانه , ساعت ها با خودم خلوت می کنم و از خودم در مورد اینکه , آیا این ترانه مناسب است سوال می کنم .

تابستان 2004 شاهد نشر آلبوم "لیلی نهاری" بود عمرو دیاب به طرفدارانش همان چیزی را که انتظارش را داشتند داد. بنابر نتایج شرکت تولید کننده ی "روتانا" و طرفدارانش،

"لیلی نهاری" یکی از آلبومهای موفق در بازار بوده است. آلبوم "کمّل کلامک" در دسامبر 2005 بعد از زمان نسبتا طولانی که طرفدارانش را در انتظار گذاشت منتشر شد. این

آلبوم شامل 10 ترانه است که نمایانگر یک سال و نیم تلاشهای مداوم در استودیو است.

موثرترین کاری که عمرو در جهت جهانی شدن خویش انجام داد , اجرای تبلیغات برای شرکت کوکا کولا , به همراه سه خواننده ی معروف زن جهان یعنی ,پینک, بریتنی و

بوینس بود.
(Pink , Britney , Beyonce )

زندگی شخصی عمرو دیاب مانند حرفه موسیقیش موفق است ، عمرو دیاب در ابتدا با هنرمند مصری , شیرین رضا ازدواج کرد و از او دارای فرزند دختری به نام نور شد ، بعد از

طلاق او , با دختر میلیونر معروفی از عربستان سعودی به نام زینه ازدواج کرد . و از او دارای یک دختر و یک پسر دو قلو به نام های عبدالله و کنزی شدکه عمرو , ترانه ی ''

قمرین'' یعنی دو ماه را به مناسبت دو فرزند خویش خوانده است و نیز آخرین دخترکه او در سال 2001 به دنیا آمده است جنا نام دارد. عمرو دیاب پدری عالی و مردی بزرگ

برای خانواده اش است که وقت را برای خانواده اش تقسیم و گرامی می دارد .

سخت کوشی عمرو دیاب و شور و هیجانش برای ایجاد موسیقی با کیفیت و تکینیکهای جدید موسیقی به صورت سبک وار ، هدف نهایی وی در سالهای اخیر بوده است. وی به

طور قطع و به وضوح در خدمت طرفدارن چند ملیتیش در سراسر جهان بوده است و ثابت کرده است که یکی از بهترین خوانندگاه خاورمیانه با استعداد خارق العاده ، مصمم،

گیرا و ظاهری فریبا است .

متن و ترجمه یکی از ترانه ها:

اصلهـــــا بتفــــرق

قدرى إختارلى اکون لیها وانا سلمت وقلبى إختار
قسمتم برایم انتخاب کرد که برای او باشم ، و من تسلیم شدم و قلبم انتخاب کرد

شوفت الجنه فى عنیها إزاى اسیبها وأعیش فى النار
بهشت را در چشمانش دیدم ، چگونه او را رها کنم و در آتش زندگی کنم

أصلها بتفرق فى حیاتک واحده من اول ما تعیش ویاها تلقاها معاک ملهاش بدیل
(کلی) فرق دارد که کسی در زندگیت باشد که به محض زندگی با او
او را در کنار خود پیدا کنی و او بی همتا باشد

أصلها بتفرق وانا عاشق واحده وبحب ودایب فى هواها وعیونها فى لیلالغربة دلیل
(کلی) فرق دارد و من عاشق یکی هستم و عشقش را دوست دارم
و در آن ذوب شده ام و چشمانش در شب تار (شب غربت) راهگشا باشند

حبها فى قلبى ودى اجمل واحده ملقتش جمالها فى ولا واحده والله ملهاش بدیل
عشقش در قلبم است و این(دختر) زیباترین است
و زیبایی او را در کسی ندیدم و بخدا که بی همتاست

أصلها بتفرق فى الشوق والوحده فى حیاتى وهى هنا معایا الدنیا بحالها مابتسعنیش
(اصل آن) متفاوت است در اشتیاق داشتن ، و یکی در زندگی من است
و او اینجا در کنار من است و دنیا به تنهایی برای من کوچک است

أصلها بتفرق وانا روحى فى واحده وبفکر لیل ونهار فیها والشوق بیزید مبینتهیش
(اصل آن) متفاوت است و من وجودم در یک نفر است ،
و شب و روز به او فکر میکنم و اشتیاق بیشتر میشود و برای آن پایانی نیست


آلبوم جدید عمرو دیاب در راهه..
به شخصه خودم، روزشماری میکنم تا منتشر بشه.

مشاهده و دانلود آلبوم های منتشر شده:
http://download.tarabyon.com/artist.asp?artistid=7

عمرو دیاب = صدای عشق

* * * * * * * *

§ قصه طلاق "عمرو دیاب" و "شیرین رضا" از زبان خودشان

به این ترتیب ما ازدواج کردیم.
برای آیندمون کلی نقشه کشیده بودیم.
اون از همه خصوصیات من اگاه بود و من هیچی رو ازش پنهان نمیکردم.
بعد از ازدواج سادگیش در همه رفتارهاش و توجهش به من باعث شد بیشتر بهش علاقه مند بشم.
اون خیلی در کارهام کمکم میکرد علیرغم اینکه سه تا منشی حرفه ای داشتم.
مسایلی پیش اومد که باعث شد اون رو ازادامه کار منع کنم و بخوام بمونه تو خونه و وقتشو صرف من و خونه بکنه.
اصولا من خوشم نمیاد همسرم شاغل باشه
خصوصا در فعالیتهای هنری. چونکه نگرانم براش شایعات و مشکلاتی پیش بیاد
که در کارهای هنری معموله. اون موقع من در دنیای موسیقی یک ستاره به حساب
میومدم و خداوند عز و جل از فضلش همه چی از مال و دارایی به من عطا کرده بود
و احتیاجی به کمک مالی همسرم نداشتم.
به این ترتیب زندگی نمونه سعادتمندی داشتم که در اون عرف مصری رو رعایت میکردیم، عرفی که خانواده رضا که خانواده اصیل و بنامی در تاریخ هنر هستند، هم بهش پابند

بودند. با اومدن نور علاقمون باز هم محمکتر شد و اصلا به ذهنم خطور نمیکرد که این زندگی به طلاق منتهی بشه اونم با اون سرعت.
اختلافاتی بین من و شیرین بوجود اومد که با وساطت و مشاورت دوستان و خانواده هامون هم حل نشد.
نصیب و قسمت به همه این مشورتها و وساطتها چربید. و این خواست خدا بود.
من در اولین نگاه عاشقش شده بودم و باهاش ازدواج کرده بودم. ازدواجمون
تو ماه اکتبر سال 89 بود و عجیب اینه که طلاقمون هم در همون ماه در سال 92 اتفاق افتاد.
آرزو میکنم شیرین در زندگیش سعادت و آرامش داشته باشه.
البته بخاطر وجود فرزندمون نور ارتباط دوستانه ای بین ما ادامه داشته که بر اساس اخلاق و دستورات دینی استوار بوده. از ذکر جزییات خودداری کردم چون دوست ندارم

زندگی خصوصی من قصه ای بشه بر سر زبان افراد مغرض.
من به عنوان یک هنرمند وقتی در میان مردم هستم به اونها تعلق دارم ولی وقتی وارد خونم شدم و در رو بستم مال خودم و خانوادم هستم.

طلاق بعد از تصمیم من به سرعت اتفاق افتاد و من این تصمیم رو با قلب و عقلم هر دو گرفتم. نیم میلیون (حدود هشتاد میلیون تومن) باقیمونده مهریه شیرین رو بهش پرداخت

کردم تا لازم نباشه بریم دادگاه برای اینکه نمیخواستم محبتی که بینمون بود از بین بره.

شیرین میگه:
ازدواج ما بعد از سه سال به طلاق کشید. نمیدونم چرا بین جوونا نسبت طلاق اینقدر بالا رفته. شاید دلیلش عصبی بودن و کم شدن عاطفه بین مردمه.
یه آلودگی بزرگ همه زندگیمون رو گرفته.
جدایی من و عمرو بخاطر اختلافات عادی بود که توی هر خانواده ای پیش میاد.
دوستان و فامیلهامون خیلی تلاش کردن ما رو آشتی بدن ولی نشد و طلاق اتفاق افتاد.
با عمرو موقع ساخت تبلیغ آلبوم اولش آشنا شدم. بعدش رفتم امریکا برای تموم کردن تحصیلاتم در دانشگاه سانتا مونیکا در رشته طراحی لباس و بازاریابی.
شش سال بعد برگشتم مصر و ازدواج کردیم.
تصمیم گرفتم توی خونه بمونم و وقتم رو صرف شوهر و دخترم بکنم.
اینکه همسر و مادر باشم بهم احساس امنیت میداد.
نمیدونم چرا افراد در 50 سال پیش با یک زندگی ساده و قناعتمند خوشبخت زندگی میکردن ولی این روزا با وجود همه امکانات مادی و رفاهی و تکنولوژیک در زندگی هیچ

خوشبختی نداریم. بنظر من الودگی به مادیات همه جوانب زندگی ما رو دربر گرفته همونطور که قصه طلاق و واقعیت رو در موردش گفتم.

مصاحبه گر اینجا میگه:
عمرو گفته بعضی از خانمهای هنرمند مطلقه، شیرین رو تحریک میکردن که طلاق بگیره و به زندگی هنریش در سینما و آگهی های تجارتی برگرده تا درامد عالی داشته باشه .

اونا بهش میگفتن اون تو رو وامیداره تو خونه بمونی و به اون و دخترش برسی و فقط مال اونا باشی. ولی لایق تو نیست که بشینی و مراقب فرزند مردی باشی که میگن تو هر

شهری یه زن داره.
و شیرین تصدیق میکنه که اونها خبرچینی میکردن و با شایعاتی که هیچکدوم صحت نداشت ذهنش رو آلوده کرده بودن.

و این بود قصه جدایی... که نمونه واقعی یک خانواده هنری رو دچار کرد.
آخر و عاقبتشون این بود که قسمت و نصیب از هر چیزی قوی تر باشه.

علی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 http://shalvarjin.niloblog.com

یعنی این

پس که اینطور!!!!

علی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:29 http://shalvarjin.niloblog.com

کودکی هر شب دعا می کرد خدایا یک دوچرخه به من بده بعد از ماه ها دید فایده ای ندارد دوچرخه ای دزدید وگفت : خدایا مرا ببخش. "دکتر علی شریعتی"

مادمازل جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:17 http://www.googooligirl.blogsky.com

گوگوش-فرامرز اصلانی-فریدون فروغی

به به!!!

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:00 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

تمام این خواننده هایی که اسم بردی رو دوست دارم...
چرا که من هر آهنگ و از هر سبکی رو که بطلبه و حال و هواش با حال و هوای من بخونه ، گوش میدم
و از تک تک این خوننده هایی که اسمشون رو آوردی ، آهنگ شنیدم

بله بله!

♛Admin♛ جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:12 http://facebookbaz.blogfa.com/

سیاوش فرهاد یه نمه ابی

دیگه بقیه هم یادم نیس

به به چه سلیقه ای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد