همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

رتبه ی دو!!!!

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من اومدم با یه خبر خوش دیگه!!

اونم رتبه ام!!

از عنوان پست معلومه...رتبه ی کنکورم دو شد!! ^_^

یکی از بهترین خبرای زندگیم بود...اولین واکنشم به این خبر گریه بود!!! T_T

فردا دارم میرم برای ثبت نام...!(ینی چند ساعت دیگه باید از خواب بیدار شم و بعد ورزش برم...!!!)

داشتم نوشته های قدیمیمو میخوندم...توی همشون جوری حرف زده بودم که انگار قراره هیچوقت این دوران نرسه!!

ولی بالاخره اومد!

شرمنده که من همچنان بی معرفتم...الان کلا درگیر کارای دانشگاه هستم!! ایشالا تا یه چند وقت دیگه برنامه ی زندگیم به روال عادی برمیگرده!

تصمیم به تغییر و تحول هم گرفتم...مخصوص محیط جدیدی که میخوام توش وارد شم!

متاسفانه باید حضور یه سری از اطرافیان رو تو زندگیم کمرنگ کنم...یکمی تاثیر مناسبی روم ندارن!!

خوشحالم که با اینکه میشد زودتر این اقدامو کنم ولی حداقل الان دارم اینکارو میکنم!!!

خوب دیگه من فعلا برم!

خدا جونم با وجود همه ی ناشکریام ازت ممنونم و میخوام منو ببخشی! :)

من هنوز خیلی بچه ام...خواهشا خیلی منو جدی نگیر! :/

نظرات 6 + ارسال نظر
هیلدا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:57

ای جوووونممم سلام رتبه برتر

سلام عزیز دلم ممنونم!

حنانه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:18 http://taraneh1love.blogsky.com

سلام خوبی مریم جون....
مبارک باشه اجی ایشالله همینجوری پیشرفت کنی

سلام عزیزم
خوبم تو خوبی؟!
ممنونم خانومی! تو چه کردی؟!

کیمیا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 14:03

سلام عزییییزم
مبارکت باشه دوستم
ترکوندیاااا دمت گررررم
عاشقتم همیشه ایشالا همیشه موفق و پاینده باشی دوست جونم

سلام کیمیا جونم
ممنونم گلم!
ایشالا تو هم امسال حسابی خوشحالمون میکنی با رتبه ی عالیت!

هیشکی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:40

میبخشمت
از طرف خدا

arsalaan چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:41

tabrik migam

ممنونم دوست عزیز!

لحظه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 00:05 http://life-me.blogsky.com

خیلی برات خوشحالم مریم. واقعا بهت تبریک میگم ^_^
خیلی خوشحال شدم وبلاگت رو باز کردم:)
ان شاالله همیشه همینطور شاد و سرحال باشی. یاد موقعی افتادم که میخواستی بری رشته گرافیک و خیلی تلاش کردی براش.
موفق باشی همیشه عزیزه دلم:)

وایییی واییییی من عاشق دوستای این وبلاگم که هروقت نظراشونو میخونم حس میکنم کلی انرژی مثبت گرفتم!!!
یادش بخیر چقد زود گذشت...حالا میفهمم که همیشه بهم میگفتی خیلی زود میگذره و با دلتنگی به خاطرات گذشته نگاه میکنم!!!
ممنونم گلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد