همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

واییییی تموم شد!!!

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

وایییییی دیروز رسما دوران دانش آموزیم تموم شد!

تولدمم بود!

هفده سالگیو پر کردم!!!

امسال خیلی  همه برای تولدم سنگ تموم گذاشتن!

واقعا ازشون ممنونم که با کاراشون وسط این همه فشار درسی  باعث حال خوب الانم شدن!

ثبت نام کنکور شروع شده البته من هنوز ثبت نام نکردم!

امروز دو تا کتاب گرفتم که در مورد هنر کمیکه...ایشالا میخوام یاد گیری ساختن داستانای فکاهی رو یاد بگیرم!

امیدوارم تنبلی نکنم!

یکی از کاراییه که عاشقشم و آرزومه توش موفق بشم!

از شنبه تا 16 خرداد امتحان دارم...یکم نگران امتحان نهاییام!

شنبه دوتا امتحان دارم...فک کنم میخواستن از الان با جو دانشگاه آشنامون کنن نکبتا!!!

حس میکنم چند وقته پستام مثل خلاصه ی خبرها که اول اخبارا نشون میده شده!!!

خبرای خلاصه و پشت سرهم!!

ای بابا، با گوشیم که میام اینجا نمیتونم راحت شکلک بعد حرفام بذارم که حسمو نسبت که حرفام نشون بدم!

در ضمن نوشته های این پستم یه دور پرید و دوباره اینارو نوشتم!!! حس میکنم دفعه ی قبلی با حس تر بود!

خب دیگه برم!!!

فعلا همین! (مثلا اینجا شکلک لبخند تصور کنین!)

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 15:51 http://anahno.blogsky.com

تولدت فراموش کرده بودم :|
با تاخیر همراه عذرخواهی تولدت مبارک !
از مدرسه و محیط مسخره ش راحت شدیی
دیگه کیف میکنی

واییییی مرسی داداشی
آره بالاخره کابوس تموم شد!!!

MAHZAD دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:29

سلام بیا تبادل لینک کنیم این ادرس وبم HESSAMKON.BLOGFA.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد