همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

گاگا لند

یهو دنیا روی سرت خراب میشه...


عرق سرد!

حس خفگی...توهم دو تا دست که با تمام قوا گلوتو فشار میدن تا هیچ راه نفس کشیدنی نمونه!

متوجه نمیشی که با چه سرعتی داری پیاده رو ها رو متر میکنی!

نمیدونی دقیقا به چی فکر کنی...به کدوم اتفاق مسخره که خدا رو شکر کم نیستن!

دلت میخواد بری یه کنج قایم بشی تا هیچکسی نبینتت...درست مثل بچه ای که کار خرابی کرده!

مثل دیوونه ها وسط خیابون، بلند بلند با خودت حرف میزنی!

خنده های عصبی بدتر از زار زدن...

سعی داری دو تا گوش پیدا کنی که از زمین و آسمون باهاشون صحبت کنی تا شاید حواست پرت شه!

کسی نمیتونه بفهمه الان حالت چجوریه؟!

دلت میخواد بزنی زیر گریه تا شاید همراه اشکات، اون فکرای دیوونه کننده از سرت بیرون بیان ولی دریغ از یه قطره اشک!

اینجا...دقیقا همینجا...گاگا لند زندگی منه...


حالم اصلا خوب نیست...ولی عجیبه...تو روی هرکسی که از اوضاع افتضاح این روزام خبر داره زل میزنم و میگم خوبم...

و عجیب تر از اون اینه که نمیدونم چرا کسی نمیفهمه...

حس میکنم...ولش کن!


خیلی دلم میخواست بعد سه هفته که اومدم اینجا، از دیدار شدیدا غیر منتظره ی عشق اول جان صحبت کنم ولی شرایط تخمی نذاشت...

امیدوارم زمان زودتر حالمو خوب کنه که بیام و ازون روز بگم...

الان فقط دارم خفه میشم...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:23

خیلی سخته
فقط زمان نیازه فک کنم .نمیدونم ...
فقط میدونم به مرحله ای خواهی رسید که آون چیزی که اذیتت میکنه به هیجان جایی نیست

آره خودمم معتقدم زمان همه چیو درست میکنه...

[ بدون نام ] دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:26

کیبوردم چی تایپ میکنیییی چرا اذیت میکنی
ندیدم چی تایپ شده نشد کنسل کنم


یه اشتباه تایپی داشتی ولی فهمیدم! :)))

betoche شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 17:30 http://بتوچه-خبتوچه-ک بتوچه-و بتوچه

من اومدم یه اهنگ از ابیرو دان کنم بعد چشم به بقیه مطلبا افتاد .جالب بودن
فک میکردم نسل وبلاگ نویسا منقرض شده ولی مث اینکه اشتباه میکردم.
کار خاصی نمیتونم بکنم ولی امیدوارم حالت خوب شه
/:)

آره هنوز یه سریامون موندن! :))))
مرسی بتوچه جان!

بهزاد یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:53

اوقاتی مشابه و حسی آشنا برای اکثرمون

هعییییی روزگار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد