همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اولین های بیمار

عاغا نمیفهمم چرا زندگی من پر از اولین های نافرجامه!!!!

درسته که هیچ لزومی نداره که چیزی برای اولین بار بخواد، نتیجه ی مثبت بده و به قول میلان کوندرا یه بار اصلا حساب نیست!

ولی خب حداقل یه دونه از اولین بارا که جواب بدن! :دی

جاست محض دلخوشی اینجانب!

دیشب بی خوابی زده بود به سرم و فکر شکست عشقی داشت مخمو میجوید که یهو فکرم پرید سمت یه دونه ازین فیلم ترسناکایی که توی اینستا دیدم!

ینی نصفه شبی انقد ترسیده بودم که میگفتم تو رو خدا همون فکر شکست عشقی برگرده توی سرم تا اون فیلمه منو نخورده! :|

ولی امان ازین نشخوارای ذهن که یه لحظه حال خوب برای آدم نمیذارن!!!!

عاغا من زور به همه جام اومده...خدایا بعضی ازین بنده هات چطوری میتونن انقدر نمک نشناس باشن؟!

جمله ی قصار امشب:

ما رو باش رو دیوار کی یادگاری مینوشتیم؟!

میدونم دارم سختش میکنم ولی واقعا سختمه!! -__-

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 19:58

اولین بارها اکثرا نافرجامن خب

آره و حسابم نیستن ولی گاهی اوقات آدم دوست داره، یه دونش با فرجام باشه! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد