همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

بهش رسیدم...

یه ماه پیش از یه شروع جدید حرف میزدم...

فک میکنم شروع جدید، بالاخره رخ داد!!!!

ذره ذره اتفاق افتاد! :))))

هم تغییرات ظاهری و هم تغییرات باطنی!!!!

شدیدا ازش راضیم...

ینی "مریم الان" رو خیلییییی خیلییییی دوست دارم!

دو روز پیش برای اولین بار خودمو محکم ابراز کردم...با این جمله که "من خودمو دوست دارم!"

به قدری برام ارزشمند بود که اهمیت نمیدم کسی که مثلا دوسش داشتم رو به خاطرش از دست بدم...به خصوص که اون آدم همش میخواست منو عوض کنه!!!

به قول خسرو شکیبایی که توی یکی از فیلماش(خیلی عجیبه اسم فیلم یادم نیست!) میگفت:

"تو میخوای من اونی بشم که تو میخوای؟! خب اونجوری دیگه من نیستم...ینی من خودم نیستم!"

عاغا قبول که تو خیلی منو دوست داری، ولی وقتی یکسره میخوای منو تغییر بدی، پس منو دوست نداری که...اون مریمی که توی ذهنت برای خودت درست کردی رو دوست داری!!!!

خلاصه بگذریم...نمیدونم چرا تا میام بنویسم، بحث کشیده میشه به اون!!!!!

(بعله منکر نمیشم...هنوز کامل دل نکندم ولی دیگه براش گریه نمیکنم...این ینی اینکه دوز احساساتم بهش، شدیدا افت کرده!)

خلاصه که شروع جدید زندگیم، این بود که علایقمو پر قدرت دنبال کنم و پشت اون علایقو خالی نکنم...ینی خودم نسبت بهشون باور داشته باشم!!

اینطوری دیگرانم باورشون میکنن و دماغ گندشونو توی کفش بنده نمیکنن...البته اگرم بکنن، خودشون خفه میشن چون کفشای من بدجوری بو میدن! :)))

توی یه جمله بخوام شروع جدیدو تعریف کنم، این میشه:

"دارم برای خودم زندگی میکنم، نه دیگران..."

.

.

اهم اهم...موهامو پسرونه زدم! ^__^

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 21:12

کلا در حال تغییریم ...
آفرین که اعتماد بنفست بهتر میشه
اصلش همینه ققط برای خودت زندگی کن
ظاهر پسرونه هم مبارک

اعتماد به نفسم بهتر میشه ها ولی باز یه ذره که توی موضع ضعف قرار میگیرم، گند زده میشه به حال و احوالم!!!
مرررررررسی بهزادی! :))))

شین شین یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 21:47 http://the-liife.blogsky.com/

مبارک باشهههه "موهات ! "
من که تازه دارم وارد مو بلندا میشم ...
بعد از سپری کردنِ سال هاااا با موی پسرونه
بالاخره دارم میذارم این بیچاره های فرفری ...
دوره ی رشد خودشونو طی کنن !!!
تقریبا ...
یعنی کاملا فراموش کردم شقایق با موهای بلند چه شکلیه... :/
البته ناراضی و پشیمون نیستم
انتخاب خودم بوده با علاقههه و اشتیاق :)
موی کوتاهم دنیایی داره...
با اینکه میخوام بذارم این بار موهام بلند بشه...
حداقل بلند تر از چیزی که تا امروز بوده :دی
هنوزم معتقدم موی کوتاه یه چیز دیگست
و یه تبریک دیگه
خوبه که خودتُ دوست داشته باشی...
درواقع بهترین کاریه که میتونی بکنی...
♥ حالا به یه تفاهم میرسیم...
منم مثل خودت دوستت دارم :دی

واقعا موی کوتاه یه دنیای خیلییییی باحاله! ♡__♡
آخیییییی داری موهاتو بلند میکنی؟! ^__^
.
.
اوهوم باید خودمو دوست داشته باشم...همیشه هر کی، هر حرفی میزنه فک میکنم این منم که مشکل دارم ولی وقتی صادقانه نگاه میکنم، واقعا همه ی مشکلات از من نیست...
وایییی وایییی مرررررسی عزیزم...منم کلی دوست دارم!

فاطمه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:11 http://life-me.blogsky.com

منم موهای کوتاه پسرونه خیلی دوست دارم. خیلی بهت می اووومد

خیلی دنیای باحالی داره! ^__^
مررررررسی فاطمه جونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد