همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مشکل -__-

خب الان یه مشکل بزرگ داریم...

من هنوز دوسش دارم! :/

.

.

عید بهم کیف نمیده...

چند ساله اتفاقای مسخره ی زندگیم توی عید میفته! :/

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 02:44

هیچکس و اونقدر بالا نبر چون واقعا نیست.
نکنش خدا که بعدا بشی کافر خدای خود ساخته!
قرار نیست خودبخود کیف بده حالو باید بسازی اونم درونیه

راس میگی...خیلی با حرفت موافقم!
من خیلی دارم اشتباه میکنم! :(
.
.
باور کن هر سال با انرژی سالو شروع میکنم ولی عوامل بیرونی گند میزنن به همه چی! :دی

شین شین جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 01:07 http://the-liife.blogsky.com/

دوست داشتن
مشکل نیست به نظرم !!!!
خودتُ اذیت نکن !
میدونی حرف در این مورد زیاد دارم بزنم :دی
ولی اینجا نمیگم که زیاد شلوغ نشه :دی
در کل
انقد خودتُ اذیت نکن !
به خودت سخت نگیر !
دوست داشتن مشکل نیست !
عیب نیست !!!
نباید بخاطرش خودتُ سرزنش کنی !!!
.
.
.
اتفاقای مسخره که نه !
ولی میشه گفت عجیب !!!
در کل عید امسال یکم
عجیب بود !
البته تا قبل از سیزده به در !
سیزده به در و روزهای پس از آن افتضاح بودن :/
شلوغی
شلوغی
شلوغی (از نوعِ بَدِش البته) :/

چقد دیدت به همه چیز خوبه دختر! :))))
واقعا خیلی عاقلی!
.
.
هووووف خیلی عجیب بود...اصن انگار از همون اولش، سیزده بدر بود...البته سیزده بدری که نحسیش آدمو بگیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد