همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

یه روز تنهایی لطفا!!!!

چند روزیه عجیب نیاز دارم تنها باشم...

فقط دلم میخواد آهنگ گوش بدم ،یه چیزی بنویسم ،نقاشی کنم!!!

ولی در حال حاضر یا تنها نیستم و یا خوابم...!

این چند روز هی میومدم اینجا تا حرف بزنم ولی حرف نمیزدم!

یکسره تا همین موقع ها که الان دارم تایپ میکنم، بیدارم...

یا به یه ایده ی تصویرسازی فکر میکنم یا یه موضوع برای نوشتن!!!

الان به اون صورت مشغله فکری خاصی ندارم ولی حس میکنم حالا دارم ازون ور بوم میفتم...ینی ازون طرفی که دیگه هیچی برای حرص خوردنای بی مورد براش نداره!!! :دی

چه میشه کرد؟! 

.

.

دوباره رفتم سراغ سه تار...فکر کنم بعد 4 یا 5 سال!!!

امیدوارم ولش نکنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:58

خواهر کوچیکه نبینم غمتو
بیخیال دنیا دو روزه یه روزشم جمعه س

چاکریم داداش بزرگه!
امان ازین جمعه ها!!!!

banooye bahar دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 15:05 http://khaterateman95.blogsky.com

با من همدردی که:| من خوب بودما جدیدا شبا زود خوابم نمیبره مجبورم هستم صب زود بیدار شم-_-
باز تو استعداد هنری داری خودتو سرگرم کنی من اونم ندارم

کلا چند ساله که اینجوریم! :/
فقط بعضی وقتا این مشکلم درست میشه!!
نه بابا میای خودتو سرگرم کنی، همزمان کلی فکر و خیال میاد سراغت اعصابت نفله میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد