همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

با اینا زمستونو سر میکنم! :دی

شماره ی چشمم بیست و پنج صدم کم شده! :)))

ذوق کردم...

ولی بعدش رفتم روی ترازو و یه کیلو وزن اضافه کردم! :/

اینگونه شد که چشمه ی ذوقم خشک شد...!


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 16:21

یعنی 25 صدم بیناتر شدی؟! میشه مگه؟! مبارکه :دی
اضافه شدن وزنت هم مبارکه:))

آره گویا میشه!!!!
در کل همون موقع که عینکی شدم، دکتره گفت اگه عینکمو مرتب بزنم، ممکنه شماره ش بیاد پایین!

نه وزنم مبارک نیست...باعث شد دوباره تصمیم بگیرم شام نخورم!

banooye bahar سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 21:10 http://khaterateman95.blogsky.com

عه مگه شماره چشم وضعیت بهبود دارهo_O عجب

میشه!!

شین شین سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:43 http://the-liife.blogsky.com/

مبارکههه :)
بیناتر شدنت :)
از این به بعد میتونی قشنگیای دنیاتُ بیست و پنج صدم واضح تر ببینی :)))
این خودش کُلیه ^_^

شامم بخور ! ولی کم بخور :)

بعلللللله....خوشم میاد همه چیو خوشگل تحلیل میکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد