همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

همه چی داغونه...

ماشالا ایرانم که افتاده به بدبختی...از زمین و زمان داره میاد! :(

هرچند آدم وقتی میره یه چرخی توی فضای مجازی میزنه، گاهی وقتا به این نتیجه میرسه که حقمونه...البته همه نه ولی خب کسایی که خدا و کل دنیا رو از ما ناامید میکنن، کم نیستن...!

اصلا هیچی نمونده...نه تلاشی، نه موقعیتی، هیچی!

مثلا خودم الان کسی شدم که از اون همه هدف و آرزو رسیدم به گذروندن معمولی زندگی و هدفای خیلی کوچیک!!!!

آخه خدایی ازین مردمی که هرروز دارن با یکی کل میندازن و به یکی غرض میدن، اونوقت میان پست تسلیت برای زلزه و پلاسکو و کشتی سانچی میذارن چه توقعی میشه داشت؟! میخوای اول بری رفتارتو با دور و بریات درست کنی؟!

فقط خدا به فریادمون برسه...ما ناشکریم...از هیچی درست استفاده نمیکنیم...قدر نمیدونیم! :/

.

.

حال خوبی دارم...خدایا شکرت!

بی خوابیا و بیکاریا رو با سریال پر کردم...اصلا خودش شده انگیزه!

توی روز به همه ی کارام میرسم که شبا فیلم ببینم! :)))

نظرات 8 + ارسال نظر
banooye bahar یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1396 ساعت 21:31 http://khaterateman95.blogsky.com

منم انقدر بدم میاد از این کار که تا یه اتفاقی میوفته همه پروفایل تسلیت یا پستشو میذارن من خودم خیلی ناراحت شدم ولی این تسلیتای پوچ چه معنی ای میده؟

واقعا چه فایده ای میتونه داشته باشه؟! :/

علی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1396 ساعت 22:29 http://eshqh.blogsky.com

سلام
به روز بودی آمدم
با حال و با احساس می نویسی
امروز هدیه است واقعا درسته
به نظر من همه چیز زیباست
و بستگی به نگاه ما داره
ببخشید آ

سلام
ممنونم لطف دارید! :)
دقیقا نوع نگاه ماست که مهمه!

شین شین دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:10 http://the-liife.blogsky.com/

واقعا !
من همیشه میگم این آدما ( که خودمم جزئشونم ! )
حقشونه هر بلایی سرشون بیاد !
کلا اعتقادم اینه که آدما خیلی بدتر از اونین که می پندارند ! و خدا خیلی بخشنده تر از اونیه که به نظر میرسه !!!
و اگه نبود و می خواست با بنده هاش اونجوری که حقشونه برخورد کنه ... خیلیا (خودِ من) به فنای ابدی میرفتن !!!
خلاصه تا همین الانشم خدا خیلی راه اومده باهامون !
هنوزم داره میاد ...!
به نظرم مردممون (حتی خود من) به شدت دچار جو زدگی شدن !
البته نه همشون ! ولی خیلیاشون !
از هر قشری و با هر اعتقادی !
اصلا فرقی نمیکنه !
هر کسی هر طرفی که هست یه جور بی تعادله !!!
و مسئله اینه که مسئولا ! هنرمندا ! کلا آدمای تاثیر گذارمونم خیلیاااااااااااااشون این بی تعادلی رو دارن و همین باعث میشه بی تعادلی در جامعه شایع بشه (دکتر و حامعه شناس شقایق هستم !)
ولی از شوخی که بگذریم ! واقعا همینطوره !
اونایی که باید بقیه رو سر و سامون بدن خودشون بیشتر از همه احتیاج به کمک دارن !
.
.
.
خداروشکر که حالت خوبه :)
امیدوارم همیشه خوشحال و خداروشکر وار باشی :)
فیلم واقعا تاثیر گذاره !
البته تاثیرِ مثبتی که روی تو داره !
روی من نداره !
چون من وقتی یه سریالُ نگاه میکنم...
تا وقتی سریاله تموم شه هیچ کار مفید و غیر مفیدی نمی کنم !
اوه روحِ منُ ! تو دو روز و یه شبِ متوالی دیدم !
از جلوی لپ تاپ که بلند شدم...
هیچ جا رو نمیدیدم !
بعدشم ضعف کردم افتادم رو دست مامان و بابام :/
با مامانمم دعوام شد حسابی ! :دی
کلا خاطرات خوشی از این سریال دارم !!!!
خیلی خوبه که تو مثل من نیستی !!!
:)

راست میگی خدا خیلی خیلی بزرگه...!
واقعا مثل یه جامعه شناس میمونی! :)))
.
.
خدایی وقتی پای جو جونگ سوک وسط باشه، آدم از زندگی میفته!!
اوه روح من و حسادت آشکارو دیدم...حسادت آشکارو همین دیشب تموم کردم!
امشبم میخوام دو پلیسو شروع کنم!(مدیونی فکر کنی دنبال جو جونگ سوکم!)
ولی خدایی وقتی سریال میبینی مراقب خودتم باش!

بهزاد دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1396 ساعت 10:14

ریاکاریم

آره متاسفانه! :(
و شاید فرصت طلب...خیلیا ازین قضایا به نفع خودشون استفاده میکنن! :(

زهرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 16:41

مریم عزیزدلممممم چقدر دلم برا این حرف زدنات تنگ شده بود.
اره واقعا یکی از دلایلی ک از اینستا لفت دادم هنین بود‌. و حتی از تلگرام. یه اکانت جدید نصب کردم ک فقط کانال کلاسی رو داشته باشم. لازمه واسه اطلاعیه هاش. هیچکسم نداردش.
نه این که ز غوغای جهان فارغ باشما! نه... ولی اینو ب وضوح فهمیدم که ذهنم خیلییییییییی آرامش داره از وقتی ک دیلیت کردم اینستا و مجازی رو کلا.
به کارام دارم میرسم. البته تا جایی ک درسام بزارن..
مریمی خیلی غصم میشه میگی هدف ها رو گزاشتی کنار و داری روزمرگی میکنی.
یه بخشیش تقصیر مملکتمونه که توش نمیشه به هیچ هدف و آرزویی فکرکرد. یه بخشیشم... خودمون دیگه...

آره اینستا گاهی اوقات خیلی اعصاب خرد کنه!!!!
هر چی بیشتر از فضای مجازی دور باشیم حالمونم بهتره! :)
ایشالا موفق باشی خانم دکتر! ^__^
منم اونقدرا همه چیو ول نکردم...توی دانشگاه سعی میکنم جز بهترینا باشم و فقط یکی دو تا از آرزوهای خیلی بزرگمو کنار گذاشتم! شاید به خاطر اینه که الان میزان توانایی خودمو شناختم!

زهرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 16:45

هدفهاتو دنبال کن مریم. هدفهای جدید حتی. یه مدت برا خودت وقت بزار. با خودت باش برا خودت باش.
یه مدت پست اگه میزاری به این فکر نکن ک کی میخونه کی نمیخونه.
لباس اگ میپوشی ب این فک نکن کی میبینه کی نمیبینه.
مال خودت باش برا خودت زندگی کن.
بشین با خودت حرف بزن. ببین چی از زندگیت میخوای چی خوشالت میکنه...
مریم من حالتو خیلی خوب میفهمم. دوست ندارم هیچی بتونه ناراحتت کنه. اینا رو ک میگم بخاطر اینه ک عمیقا خوشال بشی بهتر باشی.

چند وقته همین کارو کردم...الان واقعا خوبم! :)
یه زمان خیلی به همین چیزایی که گفتی فکر میکردم ولی الان اصلا...
ممنونم عزیزم که به فکرمی...واقعا دوستایی که توی وبلاگم دارم، تا الان همیشه کمکای بزرگی بهم کردن! :)

زهرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 16:49

یه وقتایی هست میریم با رفیقامون بیردن کلی خوش میگذرونیم میترکونیم میخندیم و برای لحظه ای هم ک شده فراموش میکتیم ک چقدر غصه داشتیم. اینا خوبه ها. ولی زود گذره. غمه هنوز تو دلمون هست..یه جور پاک کردن صورت مسئلس اون همه شادی. باید از ریشه غصتو بکنیش بندازیش بیرون. البته بهش زیادی نباید فک کنیم. فقط باید عادی باشیم باهاش.. مث یه ادم ۴۰ ساله با خودت بشین حرف بزن: چیزی که نشده!!! زندگیم عااااالی همه چی خوب.
اول جوونیته مریم منم همینطور. نمیزارم ناراحت باشی... بیا باهام حرف بزن

این زود گذر بودنو متاسفانه قبول دارم...
آره باید چند وقت یه بار بشینم چیزای خوب زندگیمو برای خودم تکرار کنم! :)

زهرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1396 ساعت 16:52

سلام عشقم. این اخرین کامنتم هس ک برات ب عنوان اولین کامنتم میاد. پس کامنتامو لطفا از اول بخون!!!!!
راسی هرندومو دوس نداشتی تایید نکن.
در ضمن مریم من اصن دقیقا نفهمیدم چی شده یا حالت چطکره یکم از چیزی ک تو ایمیل گفتی نگران شدم اومدم پست هاتو خوندم.
اگه حرفی زدم صرفا چون نگرانم وگرنه نمیدونم چه خبره . بهم بگو

سلام زهرا جانم
نگران نباش عزیزم....الان خوبم ولی این چند ماه اخیر خیلی درگیر بودم...هم با خودم و هم یه سری عوامل بیرونی!
حق داری خیلی نصفه نیمه حرف زدم! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد