همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خدا جونم چیکار کنم؟!

بدجوری حالم بده...چرا هیچوقت نمیتونم به اطرافیانم بفهمونم چمه؟!

چرا اینقدر توی رفتارام مشکل دارم؟! چرا نمیتونم چیزی رو بفهمم؟!

دچار دوگانگیم...از طرفی بهم گوشزد میکنن نگو چته و از طرفی میگن آخه وقتی حرف نمیزنی از کجا بفهمیم چته؟!

به خدا دیگه نمیدونم چجوری رفتار کنم!

اینقدر ترسیدم که همش میخوام تنها باشم که یه وقت حرف اشتباهی نزنم یا برعکسش...حرفایی که لازمه بزنم رو جلوشونو بگیرم!

چند روزه یه بند دارم گریه میکنم!!

دارم از کارای دانشگاهم جا میمونم...دوباره همه چی بهم ریخته ولی خیلی جدی تر! :(

دیشب تا وقتی که برسیم خونه داشتم گریه میکردم ولی برای اینکه مامان اینا نفهمن چمه، از وقتای معمولی هم شادتر رفتار کردم!!!!

صبحشم همین بود...با یکی از دوستام رفتیم سینما که خیلی از چیزا رو براش نگفتم و یکسره نقش بازی میکردم که حالم خوبه و تا اون رفت دوباره مثل همیشه شدم...داغون و گریون!

همشون فکر میکنن من یه تیکه سنگم...از بس که هیچی رو براشون تعریف نمیکنم! T__T

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 15:09

نمیدونم چی بگم واقعا .امیدوارم هرچه زودتر حال خوبتو ببینیم

مرسی داداشی جان! :(

فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:53 http://life-me.blogsky.com

تو برای رفتن به دانشگاه و رسیدن به این سطح خیلی تلاش کردی ... اینجوری از دستش نده :)

میدونی فاطمه جان یکسره ول میکنم ولی دوباره سفت میچسبمش...خدا رو شکر اینکه رشتمو دوست دارم باعث میشه هیچوقت طولانی مدت همه چیو ول نکنم!

ناشناس جمعه 10 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:29

بهترین کارو میکنی که به کسی چیزی نمیگی ادم خودش باید درداش رو خودش حلاجی کنه ولی سعی کن مشورترو بکنی ، عالی هستی مثل همیشه

آره بعضی وقتا به این نتیجه میرسم که بهترین کاره!
ممنونم لطف دارید! :)

شین شین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:19 http://the-liife.blogsky.com/

خوب میشی :)
مطمئنم...
الانم خوبی البته !
فقط باید به خودت یاد بدی ازش لذت ببری...
به نظرم اینجور سردرگمیا
یه قشنگی خاصی دارن...
یه حالِ بدِ خوب !

این حال بد خوب رو خیلی موافقم! :)

banooye bahar سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:07 http://khaterateman95.blogsky.com

درونگرایی
منم نمیپسندم همه بدونن چمه ترجیح میدم همیشه خودم حاله خودمو خوب کنم:)

منم باهات موافقم ولی امان از روزی که آدم کم بیاره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد