همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

استراتژی گربه ها!!!!

فکر کنم گربه ها توی جمعشون به این معتقدن که توی پارکا به سمت آدمایی برن که دور کلشون با پارچه پوشونده شده!

طبق نظریه ی گربه ها این دسته از آدما دل رحمتر بوده و احتمال غذا دادن بهشون بیشتره!

اما گربه ها کور خوندن...من مثل بقیه ی دخترای پارچه بر سر نیستم! :))))

من توی پارک یا کاملا گیاهخوارم یا غذای گوشت دارمو یه راست میبلعم!

بعله اینجوریاست...!

نظرات 5 + ارسال نظر
Behzad دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 23:06

banooye bahar پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 16:00 http://khaterateman95.blogsky.com

من تا حالا تجربشو نداشتم البته حیاط خونمون فقط که اونم چندتا گربه رو خودمون عادت داده بودیم:))

یه زمان گربه ها یکسده میومدن تو خونه ما میزاییدن!

شین شین دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:34 http://the-liife.blogsky.com/

گربه چیه ؟
درست صحبت کن :/
مجید !!!!!!! ^_^

ویدئوشو دیدی ؟
خیلی خوبه به نظرم...

بحث گربه شد !
دیده شده که گربه ها (گربه های دانشگاه)
کیکِ شکلاتی ام بخورن :/

وایییییی مجید!
واقعا کیک شکلاتی میخورن؟! :/

فاطمه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:55 http://life-me.blogsky.com/

منم تجربه اشو داشتم تو پارک هی دورم بچرخن :))))
ولی نگا جلو قصابی ها و مرغ فروشی ها کن همیشه چن تا گربه زل زده به فروشنده :))))

بدبخت قصابا چی میکشن! :/

شین شین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:26

واقعا کیک شکلاتی میخورن؟! :/

+باورش سخته !
ولی بعله !
اونم با چه اشتهایی !!!!!
خودم بهشون دادم ×_×

بنده خداها گشنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد