همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آرامش...امش...مش...ش! ¤__¤

یه نیمچه آرامشی  توی خودم حس میکنم! :)

دیروز و  پریروز دانشگاه رفتم! بزنید به افتخارم! :دی

خلاصه که فکر کنم زندگیم دوباره داره میفته روی غلتک!


پاییز داره آروم آروم میاد...هوای ابری...شبای خنک...خستگی...

پاییزو خیلی دوست دارم! :)

دیشب رفتیم پیش یه آقای پیر ارمنی...هانری!

عینک سازی داره...یه مغازه ی کوچولوی قدیمی که کلی چیزای قدیمی داره...یه چیزایی مثل طبقه ی من و آبجیم!

آدم به شدت خوش انرژی ای بود...اینقدر خوب که از دیشب تا حالا که یادش میفتم با خودم میگم ماشالا به این سن  و سال و خوش اخلاقی!!!

برامون قهوه درست کرد...یکی از ماندگارترین قهوه هایی بود که خوردم...خیلی خوب بود! ♡__♡

به خودم فکر کردم...اگه یه درصد قرار باشه تا سن اون مرد عمر کنم، باید خیلی قوی تر زندگی کنم!

باید انگیزه های زندگیمو پیدا کنم و سرگرمشون بمونم!

با وجود همون عادت برنامه ریزی...دیگه باهاش مشکلی ندارم! :)))

این خصوصیت جزئی از مریمه!

دیگه نمیخوام با مریم مشکل داشته باشم!

مریمم مثل هر کسی حق داره اشتباه کنه...ویژگی بدی داشته باشه!

مریمم حق داره دوباره رانندگی رو رد بشه! (خیلی ریز بهش اشاره کردما!!!!)

خلاصه که به این نتیجه رسیدم که اگه تو طول یه روز هیچکاریم نکنم، بازم زندگی کردم پس نمیشه گفت کاری نکردم...! :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
شین شین چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 20:59

چه بارونى میاد :)
تبرییییییکـ میگمممم :))))
کاملا صحیح ااااست حرفات به نظرم :)
مریم خیلیم خوبه ؛)
منم خوبم :///
حتى الان که صدام در نمیاد :دى
با اینکه بد وضعیه
ولى واقعا اعتراضى ندارم :|
فقط کاش شدت عطسه هام کمى کمتر بود :||||
خونمون مى لرزه :(
یاد بابا بزرگا میوفتم :/
فکر کنم واسه یه دختر زشت باشه
نیست ؟؟؟؟ ^__^
:دى

بارون بسی خوووووبه! ^__^
آخی عزیزم...باز دوشنبه که دیدمت فکر کنم بهتر شدی خدا رو شکر!
نه زشت نیست...راحت باش!

banooye bahar چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 23:40 http://khaterateman95.blogsky.com

یاده ترم پاییز پارسال افتادم که از 28 مهر شروعش کردیم:))
من هنوزم به رتبه اولیم تو دانشگاه شک دارم:دی
رانندگی مزش به همون چندبار رد شدنه^_^
تو دختر خیلی قوی و دوست داشتنی ای هستی و همینجور پرانرژی هم ادامه میدی

خخخخخ منم به رتبه ی 2 کنکورم شک دارم....خیلی با شخصیتم جور نیست!
مررررررسی عزیزم!

بهزاد جمعه 14 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 22:34

نظر دادم؟
خوبه کلا این روزا به عرض روز توجه میکنی :دی
دمش گرم چه روحیه زیادی داره ماشالاا..
چقدر قهوه خوبه کاش بجا چایی قهوه میخوردم که متاسفانه زحمتش بیشتره
ماشین و باید هی سوار شی تا فرمون دستت بیاد ،طبیعیه فکرش و نکن.
کلا دمت گرم که قوی هستی

الان نظر دادی!
بعله بسیار با روحیه!!!!! :)))))
چایی بهتره...البته بستگی به خود آدما داره...من قهوه میخورم بیخواب میشم شدیدا!!!!!
آره دیگه این دفعه که قبول شدم واقعا مسلط و با تمرکز بودم!
فعلا که قوی نه...رو به قوی بودن حرکت مینمایم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد