همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

محرم...

در مورد این ایام واقعا نمیدونم به کجا داریم میریم...

به اصرار خونواده یکی-دو بار رفتم بیرون ولی واقعا ترسناک بود...همه برای خوش گذرونی و استوری گذاشتن میرن عزاداری! :|

(انگار چی مملکت ما درسته که حالا بخواد عزاداریش درست باشه!)

.

.

امروز غرنامه ای ندارم...با حال خوبی بیدار شدم! :))

فقط چند وقتیه خیلی از خودم بدم میاد! :دی

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 8 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 14:12

مردم یادشون رفته برای خدا باید قربانی کنن نه بنده ش .بقیه ش که دیگه واویلاااا....
هرچند غرنامه ت شیرینه ولی حال خوش داشتن بهتره .

مردم همه چی یادشون رفته!!!! :(
مچکرم....دعا بفرما هیچ غرنامه ی شیرینی پا به سوسک سیاه نذاره!

فاطمه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 22:21 http://life-me.blogsky.com

از محرمم فقط ایناش مونده :|

حالت خوبت پایدار ^_^

بعله متاسفانه! :(
مچکرمممم دوست جانم!

banooye bahar شنبه 8 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 23:56 http://khaterateman95.blogsky.com

میگن اول شعور حسینی بعد شور حسینی ،،نداریم دیگه بیشعوریم بیشعور-_-

چه جمله ی خوبی بود! :))
ایشالا این دوره ها میگذره و درست میشیم!

banooye bahar دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:26 http://khaterateman95.blogsky.com

من کامنت گذاشتم نذاشتم؟گذاشتم نیومد؟گذاشتم فک میکنم گذاشتم؟کلا نذاشتم؟
-_______-

گذاشتی!

شین شین چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:26

من که دهه ى اول محرمُ کلا چپیده بودم تو خونه :|
بجز اون دو سه روزى که رفتم دانشگاه البتع :/
الانم سرما خوردم
البته رو به بهبودى ام :||||
ولى در کُل سگ گشتَم و با هیچکسم میل سخن نیست ... :||||
-____-

ای بابا خدا بد نده!!!!
ایشالا زودتر خوب میشی!
آخ آخ ایشالا از "حال سگی" هم بیرون بیای!!!! ¤__¤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد