همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

حال گوووووود!

الان توی لحظه ای هستم که خیلی عجیبه...

انگار کلی آرامبخش خوردم!

خوشم میاد...یه جورایی بی برنامه!

خیلی خوووووبه!

بی اهمیت! :))))

کی گفته باید با سرنوشت جنگید؟!

باید خودمونو به سرنوشت بسپاریم...

نظرات 5 + ارسال نظر
شین شین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:11

باید خودمونو به سرنوشت بسپاریم :)

instead of moving mountains
let the mountains move you

براى یه بار !
به جاى جا به جا کردنِ کوه ها
بذار کوه ها تو رو جابجا کنن :)


پیشنهاد میکنم این آهنگُ گوش کنى :)))
فکر کنم به حالِ الانت بخوره :)
Skylar Grey - Moving Mountains
متنش عالیه :)))

حتما الان دانلودش میکنم!
ممنون برای پیشنهادت! :)))))

شین شین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:22

بى اهمیتى اَم خوووب نیستااا !
نه افراط
نه تفریط
تعادل :)))
نه مثل سنگ باش که بیوفتى تهِ این رودخونه و
از زیبایى هاى زندگى محروم بشى و از این مسیر پر تلاطم
جا بمونى !
نه مثل یه تیکه چوب که جریان آب هر طرف میخواد ببرت
حتى جایى که جاى تو نیست !
یه ماهى قرمز باش ! یه ماهى آزاد :)
گاهى با زندگى همراه شو و گاهى
زندگى رو با خودت همراه کن :))))

آره حواسم هست...تو فکرشو بکن بی اهمیت من چه شکلیه؟!
تازه شاید شبیه با اهمیت دیگران باشه!

شین شین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 15:18

-تازه شاید شبیه با اهمیت دیگران باشه!

آرررره ! اینم هست !
اصلا حواسم نبود !
تقریبا یادم رفته بود مادر نمونه اى
:))))))

واییییی مادر نمونه!
هروقت یادش میفتم خنده ام میگیره!

banooye bahar جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 23:51 http://khaterateman95.blogsky.com

از این لحظه ها برای منم بخواه اصن دست راستت رو سرم

ایشالا خدا نصیبت کنه! ^__^

بهزاد شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:13

حال میکنی بی برنامه بودن چه حالی میدی؟
البته شین شین درست نوسته افراط کنی مث من میشی فقط بعضی وقتا لازمه.... از خوابگاه بیرونمون کردن آواره بودیم من میخندیدم شاد بودم بقیه حرص میخوردن آخشم تونستیم خوابگاه بگیریم فقط حرص الکی خوردن

بسی گووووده! :))))
خوبه که...مثلا بقیه که حرص خوردن چیکار تونستن بکنن که تو نتونستی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد