همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مدرسه...

دیشب آهنگ بوی خوش مدرسه رو از تلویزیون شنیدم!

توی یه لحظه رفتم به قدیما...نه هنرستان...نه راهنمایی...بلکه دبستان!

حس خیلی عجیبی بود...هنوز باورم نمیشه که امسال دومین سالیه که سر صف مدرسه نمیرم!

.

یه سریال جدید دارم میبینم...شخصیتای فیلم همسن خودمن البته فیلم داره سال 1997 رو نشون میده!(ینی دو سال قبل به دنیا اومدنم!)

با وجود اینهمه تفاوت زمان، دغدغه ها یکیه...همه  توی این سن خیلی همه چیزو سخت میگیرن!

و منم یکی از اون همه ام ولی فکر کنم این ویژگی توی من شدیدتره!

چند روزه خیلی فکرم درگیره...دوباره مرض برنامه ریزی داره میاد!!!!!

عجیب دلم میخواد مثل دو سال پیشم بشم...اصلا تو دنیای واقعی زندگی نمیکردم!!!

سرخوش بودم در حد خفن! :))))

چیه این دنیای واقعی؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 23:12 http://khaterateman95.blogsky.com

من هی میگم چرا خدا ما رو نمیبره پیش خودش هی بقیه میخندن-_-
هیچ از دوران مدرسه خوشم نمیاد و تا اخر عمرم هم دلم براش تنگ نمیشه:))عیییی عیییی صف صبحگاهی

بعضی وقتا برای منم سوال میشه!!!
منم متنفرم...فکر کردن بهشم اعصابمو خرد میکنه! :/

بهزاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:44

دوران حال بهم زن مدرسه همیشه از صف جیم میشدم
چه حسی داری برنامه ریزی میکنی کارای من که بی برنامه و هُرّایی میباشد

واقعا حال بهم زن بود! :/
حس خیلی مسخره ایه...بیشتر وقتا دارم به حال کسایی که برنامه ریزی نمیکنن غبطه میخورم! :(
بیشتر وقتا دانشگاه که شروع میشه کمتر برنامه ریزی میکنم! امیدوارم این ترمم اینجوری بشه!

Erfan پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 22:56

سلام مریم جان
یعد سالها یهو اسم وبت به یادم اومد و اومدم اینجا.
یادش بخیر چندین سال پیش مخاطب وب دوس داشتنیت بودم.
خیلیم خوشحالم با اینکه این چند سال گذشته هنوزم هیچی تغییر نکرده و هنوز نوشته هات دوش داشتنیه.
یادمه زیاد از هنرستان خوشت نمیومد خوشحالم که به سلامتی پروندشو بستی رفت.
دوست دار تو عرفان❤

سلام
ممنونم شما به من و وبلاگم لطف دارید!
آره توی هنرستان خیلی اذیت شدم...خدا رو شکر دانشگاه خیلی بهتره! :))))
خوشحالم کردید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد