همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

اون روزا...

تو هوای سرد راه میفتادم سمت مدرسه/دانشگاه و با وجود سرما دلم گرم بود...

هندزفریم شده بود همراه همیشگی من و از همه چیز زندگیم با خبر بود!

از دوست داشتنام...

از کارایی که میکنم...

شاید خیلی چیزا درست نبود ولی دلم قرص بود...

دلم به چی قرص بود؟!

نمیدونم...

امروز خیلی چیزا درست شده ولی دلم قرص نیست...

نگرانم...مشکل چیه؟!

نمیدونم...

کاش خودمو نمیزدم به خریت! :/

مریم امشب خیلی داغونه...امسال بعد یک سال و خورده ای با آهنگی که فکر کنم فقط از نظر من غمگینه گریه کردم...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:19

شاید درک میکنم حالتو.. من خودمم امشب اساسی داغونم. کاش به گذشته و کارهای نکرده! فکر نمیکردم .
البته من یه روشی برای خودم دارم حالمو خوب میکنم

اصلا گذشته و کارای نکرده خر است...!
حسرت یه سری چیزا همیشه با آدم میمونه!
خوش به حالت که یه روشی داری!

فاطمه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:09 http://life-me.blogsky.com/

گریه خوبه آدم سبک میشه :)

آره...اگه گریه هم نبود احتمالا میترکیدم!

شین شین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:49

هجیما هجیما ... -__-

آفرین! :)

علی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:52

اهوم میدونم
اندرلاین میزاشتمم نمیومد.

الان فهمیدم چرا نمیاد واسه من :|

با کامپیوتر رفتم تو پیجت اومد ولی وارد اکانتم که میشم دیگه پیجت نمیاد!
فک کنم بلاکم هنوز بخاطر همین هرچی تلاش میکردم نمیومد پروفت :|

عه قبلا بلاکت کردم؟!
متاسفم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد