همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

وسواس فکری...

عنوان پستم خودش گویای همه چیزه...!

یادمه دو-سه سال پیش به این درد دچار شده بودم!!!

کلا فکر میکردم که دارم وقت تلف میکنم و بیهوده زندگی میکنم...

توی کل این هفته همینجوری بودم...به خاطر همین وسواس فکری نمیتونستم خیلی از کارامو پیش ببرم!

اصلا حس میکنم اون رفتارایی که یه زمان تصمیم به عوض کردنشون داشتم، از یادم رفتن!

گاهی اوقات روحم خیلی بی آرامش میشه و یکسره خودمو اذیت میکنم!

هنوزم نمیدونم دنبال چی میگردم...

گاهی وقتا با خودم میگم شاید نباید توی این زمان زندگی میکردم....شاید توی 40-50 سال پیش آدم خوشبختتری میبودم!

در کل نسبت به دور و بریام خیلی متفاوت فکر میکنم...منظورم این نیست که خیلی خاصم  و میفهمم فقط اینکه از چیزایی که اون موقع ها بوده بیشتر لذت میبرم تا جامعه ی امروز!!!

توی این زمان همه چیز مجازیه...

زندگی...تفریح...کار...آدما...


چهارشنبه رفتم برای معاینه چشم!(برای رانندگی!)

با اینکه چشمام یکمی ضعیفه ولی مشکلی پیش نیومد...فقط وقتی که میخواستم جهتارو بگم دست چپ و راستمو گم کردم! :/

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:16

شاید زیادی خسته شدی یکم تفریح یا مسافرت خوبت کنه .
قیافه ت اینشکلی شده بوده حتما

آره واقعا خسته ام...! :(
دقیقا همین شکلی بودم!

banooye bahar جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:39 http://khaterateman95.blogsky.com

اهوم منم 50_40سال پیشو خیلی بیشتر دوست دارم*_*
همه چیز سنتی طور:)
اشکال نداره هر آدمی از این وسواس فکریا براش پیش میاد:))
روز دختر هم پساپس مبارک و اینا^_____^

خیلی همه چی واقعی تر بوده! :))))
امیدوارم زودتر ازین حال و روز دربیام!
مرررررررسی عزیزم! ^_^

فاطمه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:15 http://life-me.blogsky.com/

گاهی باید دنبال چیزهای تازه گشت ، هدف ها رو به روزتر کرد، تو این زمان فقط باید ادامه داد و کم نیاورد این خیلی مهمه، کم کم همه چی رو به روشنایی میره...
همیشه میگم فوق العاده ای تو
بهترین و قشنگ ترین نعمت های خدا رو برات آرزو میکنم:)

راست میگی...چیز های تازه!
من چند وقتیه که چیزای قدیمی زندگیمو کنار گذاشتم ولی چیزی جایگزینش نکردم!
مرررررررررسی فاطمه جونم...حرفات همیشه آرامبخشه! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد