همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

روزگار بر وفق مراده...

چند روزه اینجا نیومدم...

میگن بی خبری خوش خبریه! ¤_~

خب آره خدا رو شکر زندگی رو رواله!(جدا از وقتایی که مثل خل و چلا میخوام الکی غر بزنم!)

این ماه خیلی توی پول خرج کردن خرابکاری کردم...توی هفته ی اول ماه پولام ته کشید!!!

ینی حسابی توی استفاده  از حساب بانکی ای که بابام برام باز کرد گل کاشتم! :/

صد در صد به داشتن دختری مثل من افتخار میکنه!

 الانم عین میکروب چسبیدم به اعضای خونه و  میخوام ازشون پول بگیرم...

باز خوبه شاگرد جان هست وگرنه واقعا از بی پولی سر به بیابون میذاشتم! *_*

البته که من خیلی خیلی آدم معنوی ای هستم!(چه با کلاس!)

همه ی اینا حرفه...حتی اگه گاندیم توی ایران زندگی میکرد یکسره دنبال پول بود!!!

مگه کشکه؟! 

دارم طبق برنامه هام پیش میرم...خوبه راضیم! :))))

باورم نمیشه که ساعت دوازده یک میخوابم...کی فکرشو میکرد برنامه ی خواب من مرتب بشه؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:17

خدا رو شکر همه چی روبراهه...
خدایی پوول خیلی مهمه هرچقدر هم معنوی باشی نمیشه بی پول سرکرد..

ممنونم! :)
آره واقعا...! -_-

بانوی بهار شنبه 24 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 00:13 http://khaterateman95.blogsky.com

یکم از پولاتو بفرست طرف ما پول لازمیم:))

پولا ته کشیده...!
خودمم پول لازمم!
فعلا دارم با ساده زیستی روزگار میگذرونم! :)))

beny20 چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:15 http://beny20.blogsky.com

سلام آره کامنتت رو خوندم ..

.
.

رعایت اخلاقو اگ بفهمیم چی هس
خود ب خود رفتارهایی ک باعث
ناراحتی میشه رو دیگه انجام نمیدم .

بعله بعله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد