همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عیده! :))))

طی تلاش های دیروز، امروز دوباره رفتیم (ایندفعه با آبجی جان!) به دو تا از همون جاهایی که دیروز رفتم!

خب شرایط برای آبجیم مساعدتره چون هم مدرکش بالاتره و هم سنش بیشتره ...امروز کارش جور شد!

ولی خیلی به سن من گیر میدن...حتی باورشون نمیشه که الان یه ساله دانشجوام!!!! به لطف هنرستانی بودنم! :/

ولی بازم قرار شد از هفته ی دیگه برم توی یه مهد کودک و تا آخر تیر آزمایشی تصویر سازی تدریس کنم و اگه راضی بودن، از مرداد کلاسم اونجا راه بیفته!!!!

امروز خیلی خسته شدم...الان بیدار موندم که شب زود بخوابم و از فردا به زندگی عادیم برگردم...!

دقیقا هروقت خسته ام شاگرد جان زنگ میزنه و میخواد بیاد پیشم! :/

معلوم بود خواستم بگم شاگرد دارم؟! O_o

تازه شاید تا چند روز دیگه یه شاگرد جدیدم اضافه شه! :)))

.

.

راستی اینجا نگفتم وزن کم کردم! ^_^

حالا میگم: وزن کم کردم!

البته یکمی دارم پیزوری میشم...برای همین بود که امسال روزه خیلی اذیتم کرد!!!!

دیگر همین....

خدایا این حال خوبو از ما نگیر! :))))

نظرات 5 + ارسال نظر
رویا جوک یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:32 http://royajok01.blogsky.com/

سلام.
ساده و زیبا مینویسید.
با تمام چیزی که در زیر عکس درباره من.. صفحتون نوشتید موافقم.. لایک میدم.
همیشه موفق و شاد باشی و خندون... مثل عکس پروفایل

سلاممممم
خیلی خیلی ممنونم عزیزم!
همچنین! :))))

beny20 یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 17:19 http://beny20.blogsky.com

حالا کپی کردنش اشکال نداشت ،
ولی جوابش کمرمو شکست

.
.
.

اینکه می خوای رو پا خودت باشی خیلی عالیه ، آفرین ..
وزن هم زیاد کم نکن نخوبه ، بگو چشم آفرین :)

خیلی شاعرانه جواب داده بود! :/
خیلیییییی ممنونم! :)

بهزاد یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:06

چیکار به سنت دارن!؟ تازه باید تشویقت کنن با این سن هنری برای عرضه داری...
شاگردت قبلنا گفته بودی داری (اسمایلی تشویق)
آمممییییننن ایشالا همیشه حالت عالی باشه

نگرانن! میگن باید بتونی از پس بچه ها بربیای!
عه گفته بودم؟! خب خیالم راحت شد!
ممنونم داداشی گل! :)))

بانوی بهار یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 22:21 http://khaterateman95.blogsky.com

یعنی تپل هستی یا لاغری لاغرتر شدی؟:)

لاغر بودم...لاغرتر شدم! :))))

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:38 http://life-me.blogsky.com

ای جونم ای جونم خانم معلمم، ^_^ خیلی ام دلشون بخواد یکی مثل تویی بشه معلم بچه هااا

آره والا...مریم به این جیگری!
ولی جوشون خیلی خنده دار و خوبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد