همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

فراموشی...

حدودا دو-سه سال بود که به گرفتن حال یه سریایی که (واقعا به نا حق) حالمو گرفتن فکر میکردم...

با خودم میگفتم بالاخره که میبینمشون!!! هرچقدم بگذره من یادم نمیره چیکار کردن!

ولی طی آخرین سریالی که دیدم، شخصیت اصلی فیلم همین مشکلو داشت!!!

البته که من هنوز سنم به اون شخصیت اصلیه نرسیده و ممکنه اندازه ی اون موفق نشم!

به هر حال آقای نقش اصلی که یه آشپز معروف شده بود، دوستای قدیمیش (و اون دوستی که باهاش مشکل داشت) رو دعوت میکنه به رستورانش و تا میتونه اون رو خرد میکنه...اون دوست چیزی نمیگه یکسره لبخند میزنه و چون آدم گرفتاری بوده میگه که من زودتر میرم!

آقای نقش اصلی میره که بدرقه اش کنه و اون آدم گرفتار بهش میگه که اگه سر این قضیه و این قضیه خردم کردی، همشون به خاطر اینه که من الان خیلی مشکل توی زندگیمه واقعا وقت نمیکنم به این چیزایی که در موردش گفتی رسیدگی کنم!!!

(مثلا یکی از چیزایی که آقای نقش اصلی سرش اون دوست قدیمی رو خرد کرد، چاقی اون بود و اون دوست گفتش که من خیلی زندگیم بهم ریختس  و اینقدر الکل میخورم که به این حال و روز افتادم!)

خلاصه که اون دوست با قبول کردن همه ی مشکلاتش باعث شرمندگی و عذاب وجدان آقای نقش اصلی شد!

منم به این نتیجه رسیدم که تلافی کردن هیچ دردی رو دوا نمیکنه!

به نظرم شما هم تلافی نکنید...!!!! :)))))

نظرات 5 + ارسال نظر
beny20 جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:28 http://beny20.blogsky.com

ممنون ..
آهنگه فقط قسمت اوجش‌تو‌که می دونستیش میگن خوب بود ،
وگرنه بقیه قسمت هاش ناجور شد ، صدای آهنگم خیلی پایینه ..
خدا بخواد در آینده کیفیت کارو میبرم بالا تر ..
.
.
.

متناسب با پستی ک نوشتی :
هرچی ببخشی بهتره ،
و هرجا از هرکی ناراحت شدی ،
رک بهش بگو ،
اگ انسان باشه و بخوادت جبران می کنه ،
اگ شعور نداره و علاقه ای هم بهت نداره ،
بی تفاوت می گذره ..‌و‌توام همین ک بی خیالش بشی کافیه ..

بگو امروز ، الان انجامش میدم
بندازی برا فردا یا انجامش نمیدی
یا اگرم انجام بشه شوق دیروزیو نداره ..

موفق باشی .

بله دقیقا موافقم...رک بودن خیلی مهمه!
.
.
آره دارم تلاش میکنم که همینجوری باشم! :)
ممنونم همچنین!

بانوی بهار شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 18:59 http://khaterateman95.blogsky.com

دقیقا همینطوره:)
میگن آدم باهوش بی تفاوت میگذره از حرفا و کارای دیگران:))
باشد به این درجه باهوش بودن برسیم هممون:دی

اگه واقعا بتونیم اینجوری بمونیم دنیا گلستون میشه! :))))

بهزاد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 20:30

خوشبختانه یا متاسفانه من خیلی زود میبخشم اصلا دنبال تلافی نیستم چون وقتش ندارم :)) اما یادم نمیره!سعی میکنم با موفقیت خودم طرف بسوزه :|
بهت نمیاد اهل تلافی کردن باشی

بهترین کارو میکنی!!!
همیشه توی ذهنم سعی میکردم یه روزی تلافی کنم ولی هیچوقت اینکارو نمیکردم! :/

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:12

اوه روحِ مریــــــــــم

فیلمشو دیدی! :))))

لحظه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:46 http://life-me.blogsky.com

شاید بهترین راه حل برای خلاصی از شر کینه ها بخشیدن باشه. منم همین مشکل رو دارم. نمیتونم تلافی کنم این بیشتر اذیتم میکنه!

آره بخشیدن باعث میشه خیلی چیزا زود فراموش بشه!!!!
واقعا از وقتی که تصمیم گرفتم ببخشم فکرم آزادتر شده...البته نه اینکه کل عمرم داشتم به تلافی فکر میکردما ولی واقعا گاهی اوقات ذهنمو مشغول میکردن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد