همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

جمعه

چرا امروز داره جوری رفتار میکنه که انگار جمعس؟!

میخواستم درس بخونم ولی ناخوش احوالم...روزه یکمی ضعیفم کرده!

ازونجاییم که فضا مثل غروب جمعس ناخوش احوالترم هستم!

دوباره چیزای منفی حال و روزمو احاطه کردن...نمیدونم گذر زمان بهترم میکنه یا نه!

کاش همه چی یه جور دیگه بود یا شایدم من یه جور دیگه بودم...

نمیدونم...هرکدوم که درسته!

کاش یه آرزو داشتم...میدونستم که هیچوقت بهش نمیرسم ولی حداقل کاش بود که فکر کردن بهش خوشحالم میکرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
لحظه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:23 http://life-me.blogsky.com

غبار غم برود و حال خوش شود ان شاالله:)
همه که همیشه حالمون خوب نیست. شک ندارم که هیشکی نمیتونه همیشه شاد و پر انرژی باشه. به خودت اجازه بده دلت بگیره. فک کنم همه مثل همیم....
ان شاالله همه امتحاناتت خوب باشن ^_^

ان شاالله!
راست میگی...فکر کنم آدم برای همیشه شاد بودن لازم داشته باشه که یکمی دیوونه باشه!

beny20 جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 15:26 http://beny20.blogsky.com

واسه تشکر بابت کامنت هاتون ،
تا اینجا از نوشته هاتو‌خوندم ،
د بیشتر حوصله ندارم

و بعد در رابطه با موزیک ،
من سبک پاپ رو دوس دارم ،
ولی خب آهنگ اول بود که من رسمی رفتم و‌خوندم ،
و تجربه اول همیشه نقص های داره ، شبیه رپ هم شد ..
و واقعا هم زیاد نقص داشت می دونم ...
ببخشید دیگه ...

بحث بعدی زندگی هر لحظش حساسه ،
شوخی نگیرش اصلا ... اما با آرامش برو جلو ..

موضوع آخر تنبلی هم حدی داره عه
هزار برنامه داری شروع نمی کنی چرا
استارت بزنی خود ب خود حسش میاد
بلند شووووو تنبلی نکن ...

نیازی به تشکر نبود!
نه خواهش میکنم...من که کاره ای نیستم!
اتفاقا این که شجاعت داشتید و با وجود نقص ها تا آخرش پیش رفتید قابل تحسینه...به نظر من همین شجاعته که آدما رو به خیلی جاها میرسونه!
بعله متاسفانه من خیلی تنبلم...ولی شروع میکنم! بالاخررررررره شروع میکنم!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:19

کاش یه آرزو داشتم...میدونستم که هیچوقت بهش نمیرسم ولی حداقل کاش بود که فکر کردن بهش خوشحالم میکرد...

( منم کــاش... )

هرچند که گاهی اوقات آرزوها میتونن ناراحت کتنده باشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد