همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

~_~

نمیدونم دعا کنم زودتر زمان بگذره تا ژوژمانا و امتحانا تموم بشه یا دعا کنم زمان نگذره و ماه رمضون نیاد! ×_×

ماه رمضون خوبه ها ولی به شرطی که آدم کار نداشته باشه...

همش منتظرم...نمیدونم منتظر چی؟!

خیلی وقتا حس میکنم دارم زمانو میگذرونم تا یه اتفاقی پیش بیاد!

دوباره یه سری تصمیم به تغییر گرفتم البته با یه تفاوت...قبلنا وقتی که چنین تصمیمی میگرفتم، تا یه هفته ی اول موفق بودم ولی این دفعه از روز اولش نا موفق بودم...حتی شاید نسبت به حالت عادیم، پسرفت هم کردم! ^_^

نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:50 http://otagham.blogsky.com

ژوژمان چیه؟

انصافا ازین بدتر مگه میشه ادم ماه رمضون 6صبح بره 7شب برگرده, تو این گرما, تو کلاس, تو مترو!
شاید تازه حال بعضیارو بفهمیم!

نمایشگاهی که هنرجو ها آخر ترم از کاراشون برگزار میکنن میشه ژوژمان!
واقعا سخته...خدا رحم کنه!

فاطمه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:14 http://life-me.blogsky.com/

قبلا خیلی سختم بود ماه رمضون. که وااای توی تابستونه که وااای افتاده فصل امتحانات... ولی وقتی همشو یا تقریبا حدودیش رو از پسش براومدم... شده مثل یه چالش جدید یا بازی... وقتی این مدلی نگاش میکنم دوسش دارم^_^
ان شاالله امسالم از پسش برمیاییم

در کل ماه دوست داشتنی ایه ولی قبل ازینکه بخواد شروع بشه همیشه یه استرسی آدمو میگیره!
ان شاالله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد