همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تن ماهیای خاله لیلا...^_^

امروز یاد یکی از خاطرات بچگیم افتادم...خاطره ای بس شیرین و به یاد موندنی!!!

ینی اینقدر به یاد موندنیه که چند وقت یه بار یکی از اقوام تو روم میزندش!!! :/

یه روزی سر سفره ی خاله لیلا داشتیم سبزی پلو با تن ماهی میخوردیم که من این جمله رو گفتم:

"خاله لیلا همیشه تن ماهیاش خیلی خوشمزه میشه!!!"

فکر کنم نیازی به توضیح عمق فاجعه نباشه...در هر حال من یه توضیحی میدم: تن ماهی ساخته ی دست کارخونه های تن ماهی سازیه و نه خاله لیلا!!!!!! :D

امروز برای اولین بار برداشت جالبی از این خاطره کردم اونم اینکه ما آدما هر چی بزرگتر میشیم ایرادگیرتر و افاده ای تر میشیم!!!!

هرچند که من هنوزم تن ماهی میخورم و دوست دارم ولی آدمایی هستن که توی بچگیشون چارچنگولی تن ماهی رو میخوردن و الان میگن وای وای حتی وقتی که بوش به مشامم میخوره حالم بد میشه! -_-

ای کاش اون سادگی و بی شیله پیله بودن بچگیامون همیشه باهامون میموندن!!

مگه چیه؟! هرکسی یه علایقی داره...چرا باید به خاطر اینکه نسبتا چیزای ساده ای هستن، از ابراز کردنشون خجالت بکشیم؟!

.

.

دوباره داریم به دوران تلخ آخر ترم نزدیک میشیم...امتحانای میانترم و تحویل کارا!!!!! خدایا خودت رحم کن...من خسته ام! ^_^

با اینکه ماه اردیبهشت خیلی خوبه و آدمای دلنشینی توش متولد شدن(کی گفته من اردیبهشتیم؟!) ولی اون جون کندنی که با خودش میاره واقعا سخته...!

الان واقعا نمیدونم باید با خوشحالی منتظر شروع اردیبهشت باشم یا دعا کنم نیاد؟! ¤_¤

نظرات 3 + ارسال نظر
پروفسور سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 20:22 http://otagham.blogsky.com

من که دوست نداشتم و الانم دوست ندارم. ادم باید ماهی تازه بخوره. تن ماهی که اصن مزه نداره.
تولدت پیشاپیش مبارک!
واقعا ادم نمیدونه از دست این امتحانا به کجا فرار کنه!

اون که بعله ماهی تازه با کنسروش قابل مقایسه نیست...هرچند منظور من ازین پست در مورد محبوبیت کنسرو ماهی نبود!! :)
ممنونم عزیزم! ^_^
از دست این امتحانا!!!!!!

mhshdshk چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 22:16 http://mhshdshk.blogfa.com

تولدت مبارک پیشاپیش

ممنونم عزیزم!

mhshdshk شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:52 http://mhshdshk.blogfa.com

گل یخ تو دلم جونه کرده از خودته مریم؟

آره عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد