همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

بعد از چندین و چند وقت...

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده...!

بعد از کلی مدت، یاد این جمله و معنیش افتادم! :)

واقعا راست میگه...تا وقتی که اسیر چیزی نباشی، همه چیز خوبه!

ینی یه جورایی میشه گفت که رهایی خوبه...!

رهایی از دنیا و متعلقاتش!

حتی یه لحظه تصورشم ته دلو قلقلک میده! ^_^

بهتره که ازین به بعد این جمله رو با خودم تکرار کنم...! ♡_♡


نظرات 2 + ارسال نظر
hosi.khosi جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 13:36

به خاطر همین حرف لایف استایلم :)) عوض شده
هر چیزی که اسیرش بودم رو ول کردم
الان بیکاره بیکارم :|

بیکاره بیکار؟!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:38

همه چی خوبه تا وقتی که بوی اسیری نده...!

-موافقمــــــاااا ! ولی نمیدونم چرا من یه مدته دارم عینِ چی دنبالِ یه چیزی میگردم که اسیــرِش بشم ! :(((
شاید رهاییِ بیش از حدم خوب نباشـِع
چون بعضی وقتا یه اِسارتایی باعث میشن تلاش کنی و نا امید نشی !

آره حرف شما هم درسته...گاهی اوقات باید یه چیزی وجود داشته باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد