همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خونه تکونی...

امروز بعد سه سال طبقه ی من و آبجی جان خونه تکونی شد! ^_^

اینقدر همگی کار کردیم که الان شبیه یه جسد شدم!

در آخرم لقب کوکب خانم گرفتم! :)

کوکب خانم زن با سلیقه ای است...!

ولی خیلی خیلی تمیز شد...به خاطر کثیف کاریای رشته ی من، واقعا توی این سه سال در و دیواراش سیاه شده بودن!

دیروزم رفته بودم یه دونه ازین مهمونیای اهل دل!

دوستای قدیمی و هم فاز...البته تفریحاتمون برای من یکمی تکراری بود ولی بازم عالی بود...هیچ رو در وایسی ای نبود! ¤_¤

در کل زندگی چند روزیه که خوبه...دلیلشم کنار گذاشتن وسواس فکریه! :)

فقط دلم میخواد یکمی وقتم آزاد بشه که یکی از تصویرسازیامو اجرا کنم...این کار خیلی کیف میده! ♡_♡

یکمی نگرانم...حال دایی بابام خوب نیست! :(

یه جورایی از داییای خودمم بیشتر دوسش دارم...بهش میگیم دایی گوگولی...خیلی مرد دوست داشتنی ایه!

با اینکه هر چی که خدا بخواد پیش میاد ولی دلم میخواد هنوزم پیشمون بمونه...

نظرات 3 + ارسال نظر
Admin چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:47 http://facebookbaz.blogfa.com

احسنت

واقعاً ها دیگه ملت حال ندارن سرچ کنن خودمام ی جوری وقت نمکنیم بیاییم فقط هستیم که بگیم بودیم

آره والا

mhshdshk جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:15 http://mhshdshk.blogfa.com

سلام بر کوکب خانم خوش سلیقه خسته نباشن
امیدوارم حال دایی جان خوب حوب شه
به وب منم سر بزنین

سلام عزیزم
سلامت باشی!
حتما عزیزم...

Elaheh چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:14 http://weirdoyouth.blogfa.com

وای مریم... فک نکنم منو یادت بیاد.بعد سه سال داشتم لینکامو میگششتم دیدم فقط تو فعالی هنوز...

خیلی کم یادم میاد! :)
بیشتر حس کردم قالب وبلاگت برام آشناس!(شایدم اشتباه میکنم!)
دیگه همه از فضای وبلاگ رفتن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد