همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

نون خامه ای...

چند وقتیه که به یه کافه ای معتاد شدم...

اولین باره که اینجا دارم در موردش صحبت میکنم! :)

اسم این کافه "اوریانت" هستش و صاحبش و کارکنانش ارمنی هستن!

وقتی توش پا میذارم حس میکنم خیلی متفاوته...نه اینکه چون آدماش ارمنی هستن و این حرفا...در کل جاییه که اگه با ذهن آشفته هم برم، اون مدتی که اونجا هستم سرشار از آرامشم!

اینکه امروز اومدم و دارم در موردش حرف میزنم به خاطر یه تجربه ی جدیده...بعد از حدود 20 بار رفتن به این کافه، برای اولین بار نون خامه ای سفارش دادیم!(با خواهر جان بودم!)

انگار یه تیکه افسانه بود...حس فوق العاده ای داشت!(در کل نون خامه ای همیشه برام خوراکی جادویی ای هستش و همیشه با دیدنش کلی شاد میشم!)

خلاصه که حس میکنم از صبح تا حالا جادو شدم...در کل امروز خیلی خوش گذشت! :)

.....................................

تصمیم به یه تغییر رویه دادم...امیدوارم موقت نباشه و بتونم حفظش کنم!

اسم این تصمیم هست "بیخیالی"

بعله...البته بیخیالی به معنی بد نه...فقط میخوام فکرمو خیلی مشغول نکنم! ^_^

تا الان خیلی نتیجه اش خوب بوده! ♡_♡

......................................

الان دارم آهنگ تریلر از مایکل جکسونو گوش میدم...عاشق این سلیقه ی آهنگیم هستم که هر لحظه دارم یه سبک و سطح متفاوت از هم رو گوش میدم! ^_^

.....................................

امروز میخوام از دوستایی که اینجا سعی کردن با حرفاشون به من کمک کنن، تشکر کنم! :)

خیلی خیلی ممنونم!♡♡♡

امیدوارم بتونم همیشه همینجوری بمونم!

نظرات 3 + ارسال نظر
Juddya شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:03 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

منم عاشق نون خامه ای هستم :))
اتفاقا تصمیم خوبیه.اعصابت اروم میگیره اینطوری

آره دقیقا!

لحظه یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 00:40 http://life-me.blogsky.com

^_^

:)

حسن کچل چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:22

نون خامه ای مخام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد